anonym
Odpověděl/a – 27.březen 20:50
Letiště znám jak svý boty – i v zákulisí a technickém zázemí a
podzemních kolektorech, protože jsem pracoval i na vyhrazené letištní
ploše.
Ovšem nejprve jsem musel absolvovat prověrku NBÚ (Národní bezpečnostní
úřad) a současně certifikát ÚCL (Úřad civilního letectví).
Pro pasažéry je to stejně jednoduché jako na nádraží, stačí umět
číst a personál dokáže nasměrovat i exotické cizince a v případě
nutnosti i takové, co ani neumí číst, proto fungují mezinárodně
schválené obrázkové piktogramy.
anonym
Odpověděl/a – 28.březen 4:22
Letiště znám jak svý boty – i v zákulisí a technickém zázemí a
podzemních kolektorech, protože jsem pracoval i na vyhrazené letištní
ploše.
Ovšem nejprve jsem musel absolvovat prověrku NBÚ (Národní bezpečnostní
úřad) a současně certifikát ÚCL (Úřad civilního letectví).
Pro pasažéry je to stejně jednoduché jako na nádraží, stačí umět
číst a personál dokáže nasměrovat i exotické cizince a v případě
nutnosti i takové, co ani neumí číst, proto fungují mezinárodně
schválené obrázkové piktogramy.
Doplňuji:
Vzhledem k tomu, že inkriminovaná citlivá data jsou již promlčena (a
mnohá i publikována), mohu doplnit, že jsem zde zajišťoval z pozice
project managera, kompletní dodávku a montáž energocentra pro celé
letiště v rámci výstavby nového Terminalu Sever II pro odbavení
cestujících Schengenského prostoru.
Byla to má 2. nejvýznamější stavba (cca 48 mil. Kč a
27 subdodavatelů), hned po 1. bloku JETE (Jaderná elektrárna Temelín), kde
byl ovšem roční objem prací cca 900 mil. Kč.
P.S. ad Terryle, album má hezké fotečky, jen se jedná výhradně
z veřejně přístupných prostor, takže ti zdatně konkurují různá
ztvárnění dalších médií.
Až budeme mít sraz, dám ti nahlédnout i do unikátní galerie jen pro
povolané a z ostrého provozu, nad níž tvé srdce leteckého nadšence
dozajista zaplesá.