anonym
Odpověděl/a – 13.březen 16:54
Dobrý den, zzzzz.
Na policii bych hned nechodila. Pokud se jedná o českého výrobce, nebo
o společnost s českým zastoupením na našem trhu, napsala bych přímo
výrobci a oznámila mu, jakým způsobem jednal prodejce. Toto totiž není pro
výrobce nejlepší reklamou. Věřím tomu, že se vše rychle obrátí ve
Váš prospěch.
Pokud by tomu tak nebylo, potom je na místě podat stížnost na ČOI,
v případě větší škody se obrátit na PČR.
anonym
Odpověděl/a – 13.březen 17:25
Dobrý den, zzzzz.
Na policii bych hned nechodila. Pokud se jedná o českého výrobce, nebo
o společnost s českým zastoupením na našem trhu, napsala bych přímo
výrobci a oznámila mu, jakým způsobem jednal prodejce. Toto totiž není pro
výrobce nejlepší reklamou. Věřím tomu, že se vše rychle obrátí ve
Váš prospěch.
Pokud by tomu tak nebylo, potom je na místě podat stížnost na ČOI,
v případě větší škody se obrátit na PČR.
Doplňuji:
ČOI není třeba dokazovat, že jste tam byla. Reklamace prostě nebyla
v zákonné lhůtě vyřízena, a to je to, co bude „čojku“ zajímat.
Držím palce. To musí dopadnout dobře.