Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 13.březen 16:54

Dobrý den, zzzzz.
Na policii bych hned nechodila. Pokud se jedná o českého výrobce, nebo o společnost s českým zastoupením na našem trhu, napsala bych přímo výrobci a oznámila mu, jakým způsobem jednal prodejce. Toto totiž není pro výrobce nejlepší reklamou. Věřím tomu, že se vše rychle obrátí ve Váš prospěch.
Pokud by tomu tak nebylo, potom je na místě podat stížnost na ČOI, v případě větší škody se obrátit na PČR.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 13.březen 17:25

Dobrý den, zzzzz.
Na policii bych hned nechodila. Pokud se jedná o českého výrobce, nebo o společnost s českým zastoupením na našem trhu, napsala bych přímo výrobci a oznámila mu, jakým způsobem jednal prodejce. Toto totiž není pro výrobce nejlepší reklamou. Věřím tomu, že se vše rychle obrátí ve Váš prospěch.
Pokud by tomu tak nebylo, potom je na místě podat stížnost na ČOI, v případě větší škody se obrátit na PČR.
Doplňuji:
ČOI není třeba dokazovat, že jste tam byla. Reklamace prostě nebyla v zákonné lhůtě vyřízena, a to je to, co bude „čojku“ zajímat.
Držím palce. To musí dopadnout dobře.