Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 20.únor 22:39

Vodafone změnil software, takže skoro všichni máme různé problémy. Mně po dvou letech vyměnili modem, takže už to pracuje, ale signál mám místo pěti čárek jen tři a na netbooku to nenašlo signál žádný. Jedině zavolat na *77, přepojí tě na operátora a ten předá tvoje číslo technikům. Technik tě sám zavolá, nějak se jim zřejmě ten software ještě nepovedlo vyladit.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 21.únor 9:11

Vodafone změnil software, takže skoro všichni máme různé problémy. Mně po dvou letech vyměnili modem, takže už to pracuje, ale signál mám místo pěti čárek jen tři a na netbooku to nenašlo signál žádný. Jedině zavolat na *77, přepojí tě na operátora a ten předá tvoje číslo technikům. Technik tě sám zavolá, nějak se jim zřejmě ten software ještě nepovedlo vyladit.
Doplňuji:
Nově se to jmenuje Vodafone Mobile Broadband