Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 3.leden 17:51

Nejsem odborník,ale myslím si,že to je snad účel přenášet sílu po expanzi na klikovou hřídel a setrvačník.Na rozložení sil a tlaku má vliv zalomení klikové hřídele a správná funkce ojničních ložisek a čepu.Taky na to má vliv použitý materiál který odolá vysokým teplotám a vysokým otáčkám.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 3.leden 20:54

Nejsem odborník,ale myslím si,že to je snad účel přenášet sílu po expanzi na klikovou hřídel a setrvačník.Na rozložení sil a tlaku má vliv zalomení klikové hřídele a správná funkce ojničních ložisek a čepu.Taky na to má vliv použitý materiál který odolá vysokým teplotám a vysokým otáčkám.
Doplňuji:
Tak teoreticky by musel prasknout čep a ojnice by vyrazila proti vrchu pístu.Prostě by se musel píst narazit na ojnici,ale píst(zvlášť na vrchu)je zesílený a musí být na teplotu a tlaky stavěný.Všechno to je usazené v bloku z pevných lehkých slitin,nebo v hořčíkové skříni a to by mělo taky píst udržet.Nevím jestli s něco podobného vůbec může stát.Spíš by se rozsypal ten píst,to už se mi stalo,že se rozlomil píst,nebo vyštípla část ze spodku pístu.