Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 28.prosinec 20:31

Ona je jedna věc, když se někdo snaží, napíše svůj výsledek, doloží výpočet a zeptá se, jestli to tak má být, nebo že mu to nesouhlasí s výsledkem vzadu v učebnici a ptá se, co udělal špatně, to beru a když můžu, tak pomůžu..

Druhá věc je, když (co jsem viděla asi dva měsíce zpátky) někdo opíše třicet sloves a my je máme rozdělit na dokonavé a nedokonavé. Nebo napíše plno příkladů do matematiky, absolutní nezájem. Nebo pokud se jeho otázky týkají čistě jen domácích úkolů bez snahy něco vypočítat.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 28.prosinec 21:34

Ona je jedna věc, když se někdo snaží, napíše svůj výsledek, doloží výpočet a zeptá se, jestli to tak má být, nebo že mu to nesouhlasí s výsledkem vzadu v učebnici a ptá se, co udělal špatně, to beru a když můžu, tak pomůžu..

Druhá věc je, když (co jsem viděla asi dva měsíce zpátky) někdo opíše třicet sloves a my je máme rozdělit na dokonavé a nedokonavé. Nebo napíše plno příkladů do matematiky, absolutní nezájem. Nebo pokud se jeho otázky týkají čistě jen domácích úkolů bez snahy něco vypočítat.

Doplňuji:
K doplnění.. Pokud někdo něco nastíní (napíše u matematiky třeba vzoreček, přes který to půjde vypočítat), tak mi to „psychickou“ újmu opravdu nepůsobí. 🙂