anonym
Odpověděl/a – 15.září 4:40
Tohle už platí jen v knihách, v životě je to čím dál víc
naopak.
Mne spíš překvapuje, že se ctihodný a moudrý mosoj ovlivněn blízkostí
německých hranic nechal takhle dětinsky nachytat. V popisované příhodě
jsou hned 3 systémové chyby.
V okamžiku, kdy toto neudělá, měl se ty sám velice hlasitě ozvat, že porušuje tvá práva zákazníka, pak totiž není třeba dokazovat nedůstojně svědkem, který tam ani nemusí být.
Z toho všeho plyne následující poučení, zákazník si má být vědom
svých práv s důsledně je vyžadovat. Dále se nabízí podezření, žes
možná působil dojmem bohorovného zbohatlíka, tak použili osvědčenou
fintu, kdy (nejčastěji v komplotu s ochrankou) tě zkusili natáhnout,
jednak na kompenzaci schodku na kase, manka, krádeže či prostého
bezdůvodného obohacení.
Doporučení, obratem po odchodu postal podnět na ČOI, příp. SOS (sdružení
na ochranu spotřebitelů) a já bych to možná ještě rozšířil o Asociaci
bezpečnostních agentur.
Ne nadarmo naše zákazníky zahraniční obchodní řetězce vyhodnocují jako
tupé stádo ovcí, které si nechá všechno líbit a „srát na hlavu“.
Sám platím v obchodech za kverulanta, který si aroganci nenechává líbit a
důrazně se ozývám. Dokonce, když nakupujeme s jednou z dcer a dojde
k podobnému incidentů, obracejí oči v sloup, nenápadně poodstoupí a
dělají, že se ke mě neznají. Jenže jde-li třeba o drahé oblečení
v butiku, tak mi venku děkují, jenže si samy nechtějí zavdat.
Občas ve frontě v sámošce dochází k tomuto vývoji. Já se ozvu proti
ústrku, zpočátku fronta remcá, ale když zjistí oč jde, většinou se
přidají a aspoń trošičku se v nich probudí zákaznická hrdost.
Pravidelně sklízím aplaus při hlasitém prohlášení, že si arogantní
prodavačka (pokladní), plete na které straně pultu stojí, a že my jim tam
nosíme peníze, takže ona je tam pro nás a ne naopak.
anonym
Odpověděl/a – 15.září 10:16
Tohle už platí jen v knihách, v životě je to čím dál víc
naopak.
Mne spíš překvapuje, že se ctihodný a moudrý mosoj ovlivněn blízkostí
německých hranic nechal takhle dětinsky nachytat. V popisované příhodě
jsou hned 3 systémové chyby.
V okamžiku, kdy toto neudělá, měl se ty sám velice hlasitě ozvat, že porušuje tvá práva zákazníka, pak totiž není třeba dokazovat nedůstojně svědkem, který tam ani nemusí být.
Z toho všeho plyne následující poučení, zákazník si má být vědom
svých práv s důsledně je vyžadovat. Dále se nabízí podezření, žes
možná působil dojmem bohorovného zbohatlíka, tak použili osvědčenou
fintu, kdy (nejčastěji v komplotu s ochrankou) tě zkusili natáhnout,
jednak na kompenzaci schodku na kase, manka, krádeže či prostého
bezdůvodného obohacení.
Doporučení, obratem po odchodu postal podnět na ČOI, příp. SOS (sdružení
na ochranu spotřebitelů) a já bych to možná ještě rozšířil o Asociaci
bezpečnostních agentur.
Ne nadarmo naše zákazníky zahraniční obchodní řetězce vyhodnocují jako
tupé stádo ovcí, které si nechá všechno líbit a „srát na hlavu“.
Sám platím v obchodech za kverulanta, který si aroganci nenechává líbit a
důrazně se ozývám. Dokonce, když nakupujeme s jednou z dcer a dojde
k podobnému incidentů, obracejí oči v sloup, nenápadně poodstoupí a
dělají, že se ke mě neznají. Jenže jde-li třeba o drahé oblečení
v butiku, tak mi venku děkují, jenže si samy nechtějí zavdat.
Občas ve frontě v sámošce dochází k tomuto vývoji. Já se ozvu proti
ústrku, zpočátku fronta remcá, ale když zjistí oč jde, většinou se
přidají a aspoń trošičku se v nich probudí zákaznická hrdost.
Pravidelně sklízím aplaus při hlasitém prohlášení, že si arogantní
prodavačka (pokladní), plete na které straně pultu stojí, a že my jim tam
nosíme peníze, takže ona je tam pro nás a ne naopak.
Doplňuji:
Vidím, že téma je velice vděčné, tak vám přidám ještě jednu perličku
hodnou následování. Ačkoliv pževážně platím kartou, vždy se ptám na
přesný součet. Příklad, pokladní otráveně vyplivne: 127 ! Já opáčím,
prosím kolik přesně bez zaokrouhlení. Ještě otráveněji, nó 126,50 Kč.
Má odpověď, v tom případě platím jen namarkovanou částku
bezhotovostním převodem, na nějž nedoplácím.
Pokud je na konci do 0,40Kč, vyplatí se naopak cash. Na udivený pohled,
vysvětluji – měsíčně to dělá 30–50 Kč, pokud to pro vás není
peníz, tak pro mne ano.
Ad iv, neodpovídá-li deklarovaná cena, trvat na vrácení, prostě nebejt
připosranej.
Ad Deli – být ženská, právě ni kanou slzy dojetím, smekám před tebou
pomyslný klobouk a pro ostatní dodávám, vidíte to, jak i náruživá
dokáže být chápavě laskavá.
Ad eLx – tvá verze vyznívá velice tvrdě až cynicky, jenže bohužel je
blíže ke dnešní pravdě a realitě.