Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 25.srpen 0:41

Vidím, že někdy dokážeš „zlobit“.
Pan řídící je vedoucí skupiny nebo jsi myslela admini?
Cenzura v původním významu je státem řízená kontrola všech nepovolených projevů, převážně v médiích.
Na konci každého provozního dohledu (admini) je obyčejný lidský faktor. Nejčastěji jsou admini muži a ti jak známo jsou hajsaví a ješitní. Pokud má pocit, že ses nějak dotkla jeho ega, tak prostě reaguje kromě pravidel i podle svých okamžitých subjektivních pocitů.
Na druhé straně by pravidla měla být spravedlivá jak pro všechny uživatele, tak i provozovatele.
V případě výhrad by měla být možnost se ozvat na mail uvedený v kontaktech a žádat důvody, vysvětlení, případně přehodnocení.
Možná mají v pravidlech nějaký výchovný dočasný distanc.
Zřejmě bych zkusil velice slušnou formou požádat o vysvětlení. Jinak možnost stížnosti by asi byla u zástupce provozovatele.
Obecně musí každý právní subjekt dodržovat legislativu platnou v zemi, kde působí.
Z dosud poměrně kusého popisu, usuzuji, že by se dalo aplikovat tak maximálně konání v rozporu s dobrými mravy, ale to je pro účinnou obrany asi málo.
P.S. Svoboda projevu je sice zaručena ústavou, ale zároveň je definováno jakými formami. V rámci jakýchkoliv soukromých firem (tedy i tohoto provozovatele) je limitována vnitřními předpisy, prostě v rámci nějakých pravidel pro obě strany.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 25.srpen 11:47

Vidím, že někdy dokážeš „zlobit“.
Pan řídící je vedoucí skupiny nebo jsi myslela admini?
Cenzura v původním významu je státem řízená kontrola všech nepovolených projevů, převážně v médiích.
Na konci každého provozního dohledu (admini) je obyčejný lidský faktor. Nejčastěji jsou admini muži a ti jak známo jsou hajsaví a ješitní. Pokud má pocit, že ses nějak dotkla jeho ega, tak prostě reaguje kromě pravidel i podle svých okamžitých subjektivních pocitů.
Na druhé straně by pravidla měla být spravedlivá jak pro všechny uživatele, tak i provozovatele.
V případě výhrad by měla být možnost se ozvat na mail uvedený v kontaktech a žádat důvody, vysvětlení, případně přehodnocení.
Možná mají v pravidlech nějaký výchovný dočasný distanc.
Zřejmě bych zkusil velice slušnou formou požádat o vysvětlení. Jinak možnost stížnosti by asi byla u zástupce provozovatele.
Obecně musí každý právní subjekt dodržovat legislativu platnou v zemi, kde působí.
Z dosud poměrně kusého popisu, usuzuji, že by se dalo aplikovat tak maximálně konání v rozporu s dobrými mravy, ale to je pro účinnou obrany asi málo.
P.S. Svoboda projevu je sice zaručena ústavou, ale zároveň je definováno jakými formami. V rámci jakýchkoliv soukromých firem (tedy i tohoto provozovatele) je limitována vnitřními předpisy, prostě v rámci nějakých pravidel pro obě strany.
Doplňuji:
Svoboda projevu např. umožňuje na pražském Palackého nám. (jediné místo, kde se nemusí předem nahlašovat demonstrace, něco jako londýnský Hyde park), abys tam vykřikovala třeba i, že prezident je vůl! To bylo za totáče nemyslitelné.
Viz malý příklad z té doby. Na pozvání českého ROH přijela delegace odborářů z francouzského renaultu. (Při zrodu MB 1000, dosahovala naše škodovka parametrů renaultu R 8).
Při večerní besedě se francouzů ptali, co je nejvíce zaujalo. Odpověď byla příznačná: Překvapilo nás, že u vás se za vtip o prezidentovi zavírá, ale mistra pošle každý dělník do pr.. To u nás je to naopak, podle počtu vtipů si prezident měří svou popularitu, ale mistr má autoritu, s níž se nediskutuje. Tam také můžete najít takový rozdíl mezi našimi produktivitami.