Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 24.únor 18:42

Šmarjá,co to tady pletete. Tazateli, vy nevedete účetnictví ale daňovou evidenci a tedy žádné příjmové ani výdajové doklady vypisovat nemusíte!!!!

Pro ty ostatní:

Předpis pro jednoduché účetnictví platil pro jednoduché účetnictví, které již je několik let zrušeno. Tam tato povinnost byla, ale pro daňovou evidenci již není.

Předpis pro účetnictví (dříve podvojné účetnictví) tuto povinnost samozřejmě ukládá, ale zase se jedná se pouze o účetnictví, nikoliv daňovou evidenci, nepleťte to dohromady.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 25.únor 12:04

Šmarjá,co to tady pletete. Tazateli, vy nevedete účetnictví ale daňovou evidenci a tedy žádné příjmové ani výdajové doklady vypisovat nemusíte!!!!

Pro ty ostatní:

Předpis pro jednoduché účetnictví platil pro jednoduché účetnictví, které již je několik let zrušeno. Tam tato povinnost byla, ale pro daňovou evidenci již není.

Předpis pro účetnictví (dříve podvojné účetnictví) tuto povinnost samozřejmě ukládá, ale zase se jedná se pouze o účetnictví, nikoliv daňovou evidenci, nepleťte to dohromady.
Doplňuji:
Chápu, že jste zmatená, ale já se narozdíl od ostatních odpovídajících touto činností živím celkem úspěšně již 15 let. Když byla povinnost vypisování dokladů zmizela, oddechla jsem si, protože to byla pakárna. Jestliže to někdo stále dobrovolně dělá, pak má asi málo práce. Jinak minulý rok mi kontroloval FÚ klienta s daňovou evidencí k úplně spokojenosti a bez VP dokladů.
Tato informace je asi tak na 500%. Třeba vaše sdělení odradí některé jedince, aby neodpovídali na věci, o kterých nic netuší.

A jinak vám poradím jednu věc, když tápete, zeptejte se vaší paní účetní podle jakého zákona či předpisu toto po vás vyžaduje. To je úplně ta nejjednodušší věc 🙂