Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 30.leden 0:11

To se mi nezdá, musel by to bejt tunel jako kráva a ukrutně by se nevyplatilo ho budovat… přece když máš systém drah, tak tam ty pojížděčky vždycky nějak dolepíš.
Nehledě na takový blbosti, jako přehled o dění na letišti, komunikace s věží (i když rádiová komunikace by se tam asi vyřešit dala, ale bylo by to zbytečně komplikovaný) a hlavně bezpečnost… kdyby se v takovým tunelu něco podělalo, máš to past na lidi – příšerně blbě bys tam dostával hasiče, záchranky apod.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 30.leden 0:16

To se mi nezdá, musel by to bejt tunel jako kráva a ukrutně by se nevyplatilo ho budovat… přece když máš systém drah, tak tam ty pojížděčky vždycky nějak dolepíš.
Nehledě na takový blbosti, jako přehled o dění na letišti, komunikace s věží (i když rádiová komunikace by se tam asi vyřešit dala, ale bylo by to zbytečně komplikovaný) a hlavně bezpečnost… kdyby se v takovým tunelu něco podělalo, máš to past na lidi – příšerně blbě bys tam dostával hasiče, záchranky apod.
Doplňuji:
nějak mi ani nejde do hlavy proč – tunely se stavěj tam, kde se to kvůli skalám nedá vést vrchem. A letiště se obvykle ve skalách nestavěj :)
A aby od terminálu vedl tunel na dráhu… nezdá se mi. Musel bys vyřešit nájezd a výjezd = skopec a dokopec, na což podle mě letadla stavěný nejsou.
Kdybys chtěl mít tunel rovnej, musel by nahoře bejt kopec a to u letišť (tuplem mezi terminálem a dráhou) fakt nebejvá zvykem, kopce u letiště jsou o držku.
Smysl by to dávalo snad v případě, kde je hodně paralelních drah, aby se dalo podjet na tu nejvzdálenější. Ale zase – kopeček dolů a kopeček nahorů…

Ale zajímavá otázka, třeba ještě budu čumět :)