Odpověděl/a – 30.leden 0:11
To se mi nezdá, musel by to bejt tunel jako kráva a ukrutně by se
nevyplatilo ho budovat… přece když máš systém drah, tak tam ty
pojížděčky vždycky nějak dolepíš.
Nehledě na takový blbosti, jako přehled o dění na letišti, komunikace
s věží (i když rádiová komunikace by se tam asi vyřešit dala, ale bylo
by to zbytečně komplikovaný) a hlavně bezpečnost… kdyby se v takovým
tunelu něco podělalo, máš to past na lidi – příšerně blbě bys tam
dostával hasiče, záchranky apod.
Odpověděl/a – 30.leden 0:16
To se mi nezdá, musel by to bejt tunel jako kráva a ukrutně by se
nevyplatilo ho budovat… přece když máš systém drah, tak tam ty
pojížděčky vždycky nějak dolepíš.
Nehledě na takový blbosti, jako přehled o dění na letišti, komunikace
s věží (i když rádiová komunikace by se tam asi vyřešit dala, ale bylo
by to zbytečně komplikovaný) a hlavně bezpečnost… kdyby se v takovým
tunelu něco podělalo, máš to past na lidi – příšerně blbě bys tam
dostával hasiče, záchranky apod.
Doplňuji:
nějak mi ani nejde do hlavy proč – tunely se stavěj tam, kde se to kvůli
skalám nedá vést vrchem. A letiště se obvykle ve skalách nestavěj :)
A aby od terminálu vedl tunel na dráhu… nezdá se mi. Musel bys vyřešit
nájezd a výjezd = skopec a dokopec, na což podle mě letadla stavěný
nejsou.
Kdybys chtěl mít tunel rovnej, musel by nahoře bejt kopec a to u letišť
(tuplem mezi terminálem a dráhou) fakt nebejvá zvykem, kopce u letiště
jsou o držku.
Smysl by to dávalo snad v případě, kde je hodně paralelních drah, aby se
dalo podjet na tu nejvzdálenější. Ale zase – kopeček dolů a kopeček
nahorů…
Ale zajímavá otázka, třeba ještě budu čumět :)