Odpověděl/a – 19.leden 20:04
SUV je zpravidla o trochu větší, hlavně vyšší než klasický kombík.
To se projevuje ve stabilitě v zatáčkách a za větru. Zpravidla mají tzv
pohon 4×4, ale ve své podstatě až na nějaké výjimky dražších SUV
zabírá jen jedno kolo na přední, jedno na zadní nápravě, protože nemají
uzávěrky náprav. Je o dobré tak na polní cestu, občas za rok na nějaké
náledí. Ale běžné SUV je jen na vyjetí po trochu kluzkém povrchu, na
brzdění a zatáčení je to prakticky stejné jako klasika. Naopak s ohledem
na větší hmotnost je to kolikrát horší.
Je to móda, leckdo si myslí, že je v něm bezpečnější. Měli jsme doma
poměrně kvalitní značku, ale vrátili jsme se ke klasickému kombiku kde
elektronika při prokluzu přibrž´duje klouzající kolo. Když je zle,
nasadí se řetězy, ale to je drobnost. U klasického kombíku spotřeba
nižší, je svižnější, méně náročný na údržbu a celkově nižší
pořizovací náklady. To co ušetříme proti SUV, při výletech nikdy
v hotelích neprospíme.
V práci něco jako SUV používám. Nemám s ohledem na druh práce jinou
možnost než takový typ auta. Když jedeme z domu oba za sebou, nemám na
kombíka žádnou šanci mu mimo dlouhé roviny stačit, přestože motor má
skoro o 60 koní víc. V zatáčkách je proti klasickým autům víc
nestabilní.
Odpověděl/a – 19.leden 23:25
SUV je zpravidla o trochu větší, hlavně vyšší než klasický kombík.
To se projevuje ve stabilitě v zatáčkách a za větru. Zpravidla mají tzv
pohon 4×4, ale ve své podstatě až na nějaké výjimky dražších SUV
zabírá jen jedno kolo na přední, jedno na zadní nápravě, protože nemají
uzávěrky náprav. Je o dobré tak na polní cestu, občas za rok na nějaké
náledí. Ale běžné SUV je jen na vyjetí po trochu kluzkém povrchu, na
brzdění a zatáčení je to prakticky stejné jako klasika. Naopak s ohledem
na větší hmotnost je to kolikrát horší.
Je to móda, leckdo si myslí, že je v něm bezpečnější. Měli jsme doma
poměrně kvalitní značku, ale vrátili jsme se ke klasickému kombiku kde
elektronika při prokluzu přibrž´duje klouzající kolo. Když je zle,
nasadí se řetězy, ale to je drobnost. U klasického kombíku spotřeba
nižší, je svižnější, méně náročný na údržbu a celkově nižší
pořizovací náklady. To co ušetříme proti SUV, při výletech nikdy
v hotelích neprospíme.
V práci něco jako SUV používám. Nemám s ohledem na druh práce jinou
možnost než takový typ auta. Když jedeme z domu oba za sebou, nemám na
kombíka žádnou šanci mu mimo dlouhé roviny stačit, přestože motor má
skoro o 60 koní víc. V zatáčkách je proti klasickým autům víc
nestabilní.
Doplňuji:
Pro jendu:
Zajeď se někdy podívat k mateřské škole, a nebo k nějaké základní
mezinárodní škole. SUV tam uvidíš mnoho před zahájením a po ukončení
vyučování. Pro 30 kg dítěte tam jezdí přes dva tuny železa a
umělých hmot.