Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 19.leden 20:04

SUV je zpravidla o trochu větší, hlavně vyšší než klasický kombík. To se projevuje ve stabilitě v zatáčkách a za větru. Zpravidla mají tzv pohon 4×4, ale ve své podstatě až na nějaké výjimky dražších SUV zabírá jen jedno kolo na přední, jedno na zadní nápravě, protože nemají uzávěrky náprav. Je o dobré tak na polní cestu, občas za rok na nějaké náledí. Ale běžné SUV je jen na vyjetí po trochu kluzkém povrchu, na brzdění a zatáčení je to prakticky stejné jako klasika. Naopak s ohledem na větší hmotnost je to kolikrát horší.
Je to móda, leckdo si myslí, že je v něm bezpečnější. Měli jsme doma poměrně kvalitní značku, ale vrátili jsme se ke klasickému kombiku kde elektronika při prokluzu přibrž´duje klouzající kolo. Když je zle, nasadí se řetězy, ale to je drobnost. U klasického kombíku spotřeba nižší, je svižnější, méně náročný na údržbu a celkově nižší pořizovací náklady. To co ušetříme proti SUV, při výletech nikdy v hotelích neprospíme.
V práci něco jako SUV používám. Nemám s ohledem na druh práce jinou možnost než takový typ auta. Když jedeme z domu oba za sebou, nemám na kombíka žádnou šanci mu mimo dlouhé roviny stačit, přestože motor má skoro o 60 koní víc. V zatáčkách je proti klasickým autům víc nestabilní.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 19.leden 23:25

SUV je zpravidla o trochu větší, hlavně vyšší než klasický kombík. To se projevuje ve stabilitě v zatáčkách a za větru. Zpravidla mají tzv pohon 4×4, ale ve své podstatě až na nějaké výjimky dražších SUV zabírá jen jedno kolo na přední, jedno na zadní nápravě, protože nemají uzávěrky náprav. Je o dobré tak na polní cestu, občas za rok na nějaké náledí. Ale běžné SUV je jen na vyjetí po trochu kluzkém povrchu, na brzdění a zatáčení je to prakticky stejné jako klasika. Naopak s ohledem na větší hmotnost je to kolikrát horší.
Je to móda, leckdo si myslí, že je v něm bezpečnější. Měli jsme doma poměrně kvalitní značku, ale vrátili jsme se ke klasickému kombiku kde elektronika při prokluzu přibrž´duje klouzající kolo. Když je zle, nasadí se řetězy, ale to je drobnost. U klasického kombíku spotřeba nižší, je svižnější, méně náročný na údržbu a celkově nižší pořizovací náklady. To co ušetříme proti SUV, při výletech nikdy v hotelích neprospíme.
V práci něco jako SUV používám. Nemám s ohledem na druh práce jinou možnost než takový typ auta. Když jedeme z domu oba za sebou, nemám na kombíka žádnou šanci mu mimo dlouhé roviny stačit, přestože motor má skoro o 60 koní víc. V zatáčkách je proti klasickým autům víc nestabilní.
Doplňuji:
Pro jendu:
Zajeď se někdy podívat k mateřské škole, a nebo k nějaké základní mezinárodní škole. SUV tam uvidíš mnoho před zahájením a po ukončení vyučování. Pro 30 kg dítěte tam jezdí přes dva tuny železa a umělých hmot.