Odpověděl/a – 22.prosinec 22:00
Letadlo v protisměru jiný nepotká, anžto protisměr je o pár set
metrů výš :) když ho potká, mají piloti jiný starosti, než přepínat
světla. A myslím, že se neoslňujou, pač ty světla jsou stejně jen pro
parádu – v mlze nebo v mracích nevidíte světlo na křídle ani
z okýnka, natož z dalšího letadla. Možná maj spíš výstražnou funkci,
že jako když uvidíte světla, máte problém. A pak by byla hovadina
přepínat na potkávačky – leda že byste byli kamikaze a chtěli s sebou
vzít i někoho jinýho.
Piloti se většinou zdravěj ve vysílačkách, ale když to jsou srandisti
nebo dobří kamarádi, můžou na sebe zaplácat křídlama. Tím ale dost
často naštvou svý cestující a letušky, pač jim rozlejou kafe, takže to
radši nedělaj. Okýnka za letu neotvíraj (i když to jde), pač by se jim
rozlítaly papíry (nebo druhýmu pilotovi knížka, kterou čte pro ukrácení
dlouhý chvíle :)
A s tou změnou směru jste totálně vedle. Letadla ukazujou směnu směru
směrovkou na ocase, která se podle toho taky jmenuje. A letadlo, který letí
za ním, se na směrovku prvního letadla kouká, zatáčí stejně a tak se
držej v koridorech…
Odpověděl/a – 22.prosinec 22:52
Letadlo v protisměru jiný nepotká, anžto protisměr je o pár set
metrů výš :) když ho potká, mají piloti jiný starosti, než přepínat
světla. A myslím, že se neoslňujou, pač ty světla jsou stejně jen pro
parádu – v mlze nebo v mracích nevidíte světlo na křídle ani
z okýnka, natož z dalšího letadla. Možná maj spíš výstražnou funkci,
že jako když uvidíte světla, máte problém. A pak by byla hovadina
přepínat na potkávačky – leda že byste byli kamikaze a chtěli s sebou
vzít i někoho jinýho.
Piloti se většinou zdravěj ve vysílačkách, ale když to jsou srandisti
nebo dobří kamarádi, můžou na sebe zaplácat křídlama. Tím ale dost
často naštvou svý cestující a letušky, pač jim rozlejou kafe, takže to
radši nedělaj. Okýnka za letu neotvíraj (i když to jde), pač by se jim
rozlítaly papíry (nebo druhýmu pilotovi knížka, kterou čte pro ukrácení
dlouhý chvíle :)
A s tou změnou směru jste totálně vedle. Letadla ukazujou směnu směru
směrovkou na ocase, která se podle toho taky jmenuje. A letadlo, který letí
za ním, se na směrovku prvního letadla kouká, zatáčí stejně a tak se
držej v koridorech…
Doplňuji:
Naštvaná fakt nejsem, spíš se přidávám ke kolektivnímu blbnutí a
dělám si srandu. To jsem fakt tak zdatnej mystifikátor? :o)
Pravdivé věci ve výše uvedeném jsou tyhle:
Zbytek jsem si vycucala z prstu a vybájila, za případné zmatení se omlouvám :o)