Avatar uživatele
Pokročilý

Ztracený balík

Pošta pravděpodobně ztratila můj balík. Už nějakou dobu u něj visí, že je přepravován k doručovací poště, ale když jsem obvolávala pošty, kde by měl být, tak nikde není. Balík byl zaslán jako cenný, tj. pojištěný. Jak mám zažádat o vyplacení oné částky?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Pokročilý

zajít na poštu, kde jste balík podávala a sepsat s nimi reklamaci (reklamační oddělení nebo vedoucí pošty)

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Je nutné zajít na poštu s dokladem od něj a reklamovat jeho nedoručení na přepážce nebo u vedoucí pošty


Avatar uživatele
Zlatý

S podacím lístkem na kteroukoli poštu. Buď reklamační odd., nebo vedoucí.


Avatar uživatele
Stříbrný

S podacím lístkem jdi na poštu, opravdu je jedno, na kteroukoliv zajdeš, jsou propojeny a podle čísla balíku by ho měli buď 'najít' (někdy se stává, že se opravdu jen někde zašoupne), nebo ti dají odpovídající náhradu..

Přijdeš za paní k přepážce s podacím lískem a popiš, co se stalo, oni už si vše zjistí, případně ti sami řeknou, jak pokračovat při 'reklamaci' dále.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Právo a zákony

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Právo a zákony

Zlatý Drap 1815
Zlatý standa 1247
Stříbrný ivzez 669
Zlatý mosoj 658
Zlatý gecco 480
Zlatý led 454
Zlatý zzzzz 450
Zlatý Michal Kole 436
Zlatý marci1 391
Zlatý arygnoc 385

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.