Avatar uživatele
Dakstor

Změnit školu rok před maturitou, nebo ten rok přetrpět, když vás studovaný obor nebaví?

Zdravím, škola, kterou momentálně studuji mne nebaví a mám k ní silný citový odpor, tak i k některým učitelům na té škole. A tak se Vás ptám, zdali to přetrpět a učit se něco, co Vás nebaví a nikdy nebudete v tom oboru pracovat, nebo přejít na školu která Vás bude bavit a ten rok do maturity dodělat tam. Díky za vaše názory.

Zajímavá 0 před 2774 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
xxx3

nejprve bych se trochu podivil nad tím, žes pro sebe vybral školu v oboru, který nehodláš dál dělat…nebylo to spíš setkání s realitou? Řada žáků si vysní něco o svém budoucím povolání a pak jsou překvapení, jak to doopravdy vypadá. Změnit školu samozřejmě jde, ale může se klidně stát, že zjistíš, že sis pohoršil. Pak je také třeba vzít v úvahu, že z některých škol nelze snadno kamkoli přestoupit např. kvůli velkým rozdílům mezi specializovanými školami. Zásadní informace můžeš získat hlavně tam, kam bys rád přestoupil.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Investuj svůj čas do toho, co v životě chceš dělat…

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Alesh

V této situaci bych to už asi dotáhl k maturitě. Jo, hochu, to sis měl rozmyslet dřív. Pokud budeš měnit teď SŠ, pravděpodobně ztratíš rok, kamarády atd. Nevím, jaký máš plány dál, ani co teď studuješ, ale spíš bych to viděl jako určité ponaučení a to správné rozhodnutí bych dělal cca až za dva roky tj. po maturitě. Jestli chceš jít třeba na VŠ, tak už můžeš provádět samostudium toho oboru, který tě zároveň i baví. Připravovat se na přijímačky atd.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
ivzez

Jestli měnit školu, tak co nejdříve.
Teď je možnost přestoupit z 3. ročníku do 3. ročníku.

Přestup z ukončeného 3. ročníku jedné školy do 4. ročníku jiné školy není příliš pravděpodobný (ředitelé neradi přijímají žáky až do maturitního ročníku).

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
eleonnore