Avatar uživatele
Hudler

Zkoušeli jste někdo ty státní maturity?

Zkusil jsem tu lehčí verzi a docela snadné na těžší se teprve chystám. Studuju vysokou školu a přišlo mi to hodně snadné.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? annas před 4942 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
annas

Já jsem si je četla v MF Dnes. Nejvíc mě zajímal český jazyk. Šlo spíš o logické otázky. Zřejmě jste matematicky nadaný, takže vám otázky vyhovovaly. Jinak pro vyplnění testu nebyly nutné vědomosti z literatury. Neznám ale témata z písemné práce.

Na kterou chodíte školu?
Doplňuji:
Dnes jsem mluvila s jednou studentkou, že prý v angličtině byla jedna otázka, kterou vůbec ve škole neprobírali, takže všichni studenti byli trochu vyděšení.
To je obrázek školy…

Z matematiky jeden student odstoupil.

Upravil/a: annas

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
1popelka1

Protože se mi na gymplu na matiku vystřídalo za 4 roky 10 učitelů, tak moje znalosti se ustálily na úrovni základní školy. Na vysoké jsem ji měla jen okrajově…
Klidně se přiznám – z matematiky bych těžší státní maturitu nejspíš neudělala. – Ale na druhou stranu,nevím, jak vypadá maturita z M nyní.
Naopak čeština a angličtina mě docela potěšila. Čekala jsem je mnohem složitější.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
mosoj

Nahrál jste mi. Díval jsem se na to včera u oběda. Byly tam dvě otázky z matematiky lehčí a těžší. Ty lehčí jsem vypočetl z hlavy na ty těžší jsem si vzal tužku. Tohle kdyby jsme neznali v 1. ročníku jedenáctiletky tak jsem se maturity nedočkal.

A to se říká že státní maturita je těžká.
Jak to proboha vypadá nyní?

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Lucimia

Zkoušela jsem těžší verzi literatury a čj a nepřišlo mi to nějak moc výrazně těžké, občas jsem něco nevěděla, ale relativně to šlo.:)

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
bigbít