Avatar uživatele
Zlatý

Zdravím a prosím o radu.

V samoobsluze Vodafone jsem si aktivoval službu internet v mobilu,nejsem se službou spokojen a chci ji deaktivovat,ale v samoobsluze už deaktivace není. Lze to nějak udělat nebo se musí volat operátorovi ?!
Díky.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Bronzový

Zdravím,
osobně bych raději zavolal operátorovy, hovory jsou nahrávané a jejich vedením kontrolované, po zkušenostech s O2 kdy jsem službu 10x zrušila a stejnak přišlo vyučtování (následně dohady) mi vyřešila až návštěva na jejich "údajné centrále" v PH, kde mi navíc bylo řečeno - že jde o řadovou pobočku jako jsou všude :-D. Prostě hovorem můžete argumentovat, že jste to tak chtěl. Nastavením v samoobsluze ne :)

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Ahoj, určitě volej operátorovi, oni tu samoobsluhu nějak pořád nejsou schopni doladit. Stává se mi i při volání, že mi 3x sdělí, že jsem zadala špatné heslo, pak mne přepojí na operátora a najednou je heslo OK.


Avatar uživatele
Bronzový

Nějak jim to v poslední době blbne,ta jejich samoobsluha.Už to překopávají a upravují poněkud dlouho.Taky s tím mám problém.Raději bych zavolal operátorovi.Jinak v mobilu se dá zakázat přístup na internet,to ale asi nic neřeší,že?

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Elektronika

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Elektronika

Zlatý mosoj 870
Zlatý Bedy 675
Zlatý gecco 427
Zlatý www 412
Zlatý Hlada 393
Zlatý beer 298
Zlatý Michal Kole 292
Zlatý ge0rge 287
Zlatý led 249
Stříbrný cochee 226

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.