Avatar uživatele
rady74

výměna čepu řízení a brzd.desek

Je možné,aby při výměně čepu řízení došlo vinou montáže resp. demontáže,k poš­kození posilovače řízení?A dále se chci zeptat,proč mi stále pískají brzdy,ikdyž jsou měněné a mají odjeto kolem 2000 km.děkuji
Doplňuji:
projevuje se to nepříjemným lupáním či praskáním v řízení,jen v malých rychlostech,když zatočím.jako,kdyby tam něco praskalo,je to celkem nepříjemný.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4630 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Hlada

Chtělo by to víc informací, z kterých by vyplynuly souvislosti. Co se dělo a jak se to teď projevuje.
S pískáním brzd je svízel, je to dáno materiálem a vůlí ve třmenu. Prodává se pasta proti pískání brzd.
Zkuste na volném prostranství jet do kruhu. Jestli bude v řízení praskat bez pohybu volantu, tak bude poškozený homokinetický kloub. Jestli praská při pohybu volantem a dřív to nedělalo, musel by to dělat vyměněný čep.

Zdroj: http://www.oleje-aditiva.cz/liqui-moly-pasta-proti-piskani-brzd-sprej-proti-piskani-brzd-10g

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
greycell

brzdy často pískají, když jsou brzdové kotouče mírně fialové, tzv. spálené
doplněno: v tomto případě nebude problém v posilovači, ale v homokinetickém kloubu u některého předního kola. Ten se nedá opravit, pouze nutná výměna. Vždy se mění obě strany.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Ar

Rady, to pískání je spůsobeno , že jsou použity brzdové destičky , které obsahují hodně kovových pilin. Většinou jde o levnější destičky z druhovýroby.
Jediná možnost jak se toho zbavit je výměna.
Ohledně toho „praskání“ při řízení, byla by dobrá kontrola ložiska tlumič (horní uložení tlumiče) a pružin.
Řízení by jste mohl poškodit jedině, že by jste do něj mlatil kladivem, což při normální výměně čepu herozí.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek