Bronzový

Vstávání - jak to máte vy?

http://www.stastnezeny.cz/…
zajímavý článek k zamyšlení.
Jak to máte vy?

Já teda zatím studuji, takže vstávám v průměru tak kolem 7 ale i tak je to pro mě nepříjemný. Pokud vstávám třeba na zkoušku v 5 nebo na praxi v 5, tak bych vraždila, páč spím tuze ráda. :-)
Ale budíka si nastavuju půl hodiny před odchodem z domu a vždy to musím stihnout. Z postele lezu hned, rychle na záchod, oblíct, kakao, pak vyčistit zuby, namalovat se a odcházím. Vždy to do půl hodiny stihnu. Kdybych si nastavovala budíka na dřív a postupně oddalovala, tak už stejně nemám kvalitní spánek a už radši vstávám. Nechápu segru co vstává po 5 zazvonení, hodinu i dýl před tím než odchází a je půl dne v koupelně (nevím co tam dělá - nesprchuje se).
Jinak jsem taky noční sova spíš, když je víkend chodím spát tak v 11 někdy i dýl a vstávám v 10 až v 11. Přítel jakbysmet.
Ale když chodím na praxi tak mě to nutí chodit spát už v 9.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Zlatý

mám to přesně jako tazatelka ;{)= jsem sova před desátou mě z postele nedostanete, pokud tedy zrovna nemusím nebo nejedu na turnaj, to je pak jiná. Pak studenou sprchu a kafe, teprve potom se MOŽNÁ zmátožím. Spát pak chodívám kolem třetí ráno. Ještě že zatím učím jen odpolední kurzy - jak už jsem říkal, až nám přibudou ranní, to nechci vidět ;{)=
Doplňuji:
, před desátou... vypadla mi tam čárka

Další odpovědi:

Zlatý

Je to jen o zvyku,já vstávám ráno kolem šestý i když nemusím,prostě síla zvyku,leta jsem vstávala ráno s dětma do školy...no a ještě mě to čeká,malý je rok,tak na tom zatím nehodlám nic měnit. Hlavně mám spoustu času,než kdybych spala do oběda....

Protože pracuji tam,kde pracuji,vstávám cca třikrát týdně ve 4:OO. Je to věc zvyku.
A autobusy nejsou kupodivu prázdné.
Mám to kompenzované ost. prac. dobou a volnem.

Bronzový