Avatar uživatele
Lucimia

Vstávání – jak to máte vy?

http://www.stas­tnezeny.cz/in­dex.asp?menu=3&re­cord=20395&fil­terUser=
zajímavý článek k zamyšlení.
Jak to máte vy?

Já teda zatím studuji, takže vstávám v průměru tak kolem 7 ale i tak je to pro mě nepříjemný. Pokud vstávám třeba na zkoušku v 5 nebo na praxi v 5, tak bych vraždila, páč spím tuze ráda. 🙂
Ale budíka si nastavuju půl hodiny před odchodem z domu a vždy to musím stihnout. Z postele lezu hned, rychle na záchod, oblíct, kakao, pak vyčistit zuby, namalovat se a odcházím. Vždy to do půl hodiny stihnu. Kdybych si nastavovala budíka na dřív a postupně oddalovala, tak už stejně nemám kvalitní spánek a už radši vstávám. Nechápu segru co vstává po 5 zazvonení, hodinu i dýl před tím než odchází a je půl dne v koupelně (nevím co tam dělá – nesprchuje se).
Jinak jsem taky noční sova spíš, když je víkend chodím spát tak v 11 někdy i dýl a vstávám v 10 až v 11. Přítel jakbysmet.
Ale když chodím na praxi tak mě to nutí chodit spát už v 9.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Makulka před 5120 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
quentos

mám to přesně jako tazatelka ;{)= jsem sova před desátou mě z postele nedostanete, pokud tedy zrovna nemusím nebo nejedu na turnaj, to je pak jiná. Pak studenou sprchu a kafe, teprve potom se MOŽNÁ zmátožím. Spát pak chodívám kolem třetí ráno. Ještě že zatím učím jen odpolední kurzy – jak už jsem říkal, až nám přibudou ranní, to nechci vidět ;{)=
Doplňuji:
, před desátou… vypadla mi tam čárka

Upravil/a: quentos

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
kropitko

Je to jen o zvyku,já vstávám ráno kolem šestý i když nemusím,prostě síla zvyku,leta jsem vstávala ráno s dětma do školy…no a ještě mě to čeká,malý je rok,tak na tom zatím nehodlám nic měnit. Hlavně mám spoustu času,než kdybych spala do oběda…

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym