Avatar uživatele
ruzze1992

vš-sirotčí důchod- ukončení vš

Dobrý den, studuji VŠ dá se říct že jenom kvůli sirotčímu důchodu. Zajímalo by mě jestli by po mně úřady chtěly zpět peníze pokud by se prokázalo že na vš nechodím. A za jak dlouho y mě škola vyhodila pokud bych nechodila na dfenní studium a zda-li se můžu zapsat do letního semestru i předto že bych neměla splněnnou docházku ze zimního semestru. Moc děkuji za odpovědi,

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4205 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
pusinka50

Že ti za to ten sirotčí důchod stojí, nebylo by lepší jít vydělávat a osamostatnit se, dokud ještě nějaká pracovní místa jsou? Jinak, škola tě začne uhánet zhruba za 2 měsíce. Záleží na škole, k jakému datu ti ukončí školní docházku, to nikdo nemůže vědět. Sirotčí důchod ti náleží k poslednímu dni docházky. Na Správě sociálního zabezpečení musíš doložit doklad o ukončení studia, když převezmeš důchod, který ti nenáleží, budeš ho vracet.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Mohla bych vědět, proč po sedmi minutách pokládáš stejnou otázku? To se zde bere za podvádění. Pokud jsi něco během původně položené otázky zapomněla, tak se takový doplňující dotaz řeší prostřednictvím diskuze, ale v žádném případě pokládáním otázky znovu.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
venkovan

Nevím co je tvůj životní sen, čím se chceš ve svém dalším životě živit, ale lepší by bylo vysokou školu řádně dokončit a ne ji odfláknout.
Sociálky jako taková může být celkem drsná – pokud by zjistila (i po letech), že sociální příspěvky jsi pobírala v rozporu se pravidly pro jejich vyplácení, musela by je požadovat vrátit. Takže jisté nebezpečí vstupu do života s exekucí na hrbu tu existuje.
A s tím, kdy tě škola vyhodí bych se zas tak netrápil. Nebudeš mít zápočty – „sbohem šátečku“ a sbohem důchode.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
ruzze1992