Avatar uživatele
Registrovaný

Vrácení zboží v kamenném obchodě, které objednali přes internet.

Mám objednána dvě dvd v kamenné prodejně hudebnin. Hudebniny je objednaly přes internet u svého dodavatele. Bylo mi slíbeno, že budou do určitého data, jenže se to bohužel spozdí o týden, protože v hudebninách nevěděli nebo mě záměrně neinformovali o tom, že dodavatel má dovolenou. Ten pro koho ta dvd kupuji, už je nechce z důvodu přeposlání do zahraničí atd. Zajímá mě, jestli bude problém uhradit peníze za dopravu zboží zpět do internetového obchodu hned jak přijdou dvd do kamenné prodejny, když už dvd kupovat nechci.
Doplňuji:
Jen doplním, že smlouva nebyla žádná, pouze si na mě vzali tel. číslo pro kontaktování, až přijde zboží. Asi jsem špatně popsal to s tím spožděním. Mělo to přijít minulý pátek a tuším, že ten den mi dali o zpoždění vědět. Říkali, že to přijde po neděli. Včera jsem se byl v obchodě zeptat, jestli už to tam nemají a řekli, že dvd dorazí tento pátek. Psal jsem to známému, pro kterého to kupuji a dnes mi odepsal, že to pravděpodobně už chtít nebude. Ps.: díky za odpovědi.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Obchodní vztah vzniknul mezi vámi a kamenným obchodem. Dodavatel je mimo. Otázkou je, jaké podmínky jste si dohodli. Jestli žádné, tak by bylo nejjednodušší objednávku zrušit s poukazem na nesplnšní doby dodání. Pokud máte písemně podmínky odstoupení od smlouvy, musíte se řídit jimi.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Předpokládám, že objednávka byla nezávazná a bez zálohy. Pak bych jim jen ze slušnosti bez zbytečného odkladu oznámil, že zboží už nechci, a tím by to bylo vyřízeno.


Avatar uživatele
Bronzový

Neměl by být problém,prostě se omluvíte.Pochybuju,že by jim dodavatel (či jejich sklad) dopravoval pouze tyto dvě dvd.Zajděte tam a zrušte objednávku..


Avatar uživatele
Bronzový

Souhlasím s reakcemi ostatních. Kéž by většina zákazníků byla natolik solidní, že prodejce informuje o zrušení objednávky pokud již o zboží ztratí zájem nebo si jej koupí mezitím jinde.

Dle mých osobních zkušeností (a některých okolních prodejen) je bohužel skutečně velké % lidí, kteří si zboží objednají a nevyzvednou. Často je důvodem i nesolventnost zákazníků...

 

Diskuze k otázce

Avatar uživatele
Registrovaný

Tade

Objednání bylo bez smlouvy. Vzali si pouze mé telefonní číslo, aby mi dali vědět sms, až zboží přijde.

Avatar uživatele
Zlatý

led

V tomto prípade išlo o nazáväznú objednávku (per huba), kľudne môžte odstúpiť z dôvodu nedodržania termínu (v prípade, že ste neodsúhlasili oneskorený termín dodávky)

 

Zajímavé otázky v kategorii Nakupování

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Nakupování

Zlatý Drap 415
Zlatý gecco 273
Zlatý hanulka11 271
Zlatý marci1 263
Zlatý mosoj 238
Zlatý briketka10 148
Zlatý annas 143
Zlatý ReHu 132
Zlatý iceT 109
Zlatý quentos 108

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.