Bronzový

Věříte, že na farmářských trzích je vše v bio a super kvalitě? Vím, že mám určité smysly na posouzení, ale někdy nevím.

Doplňuji:
Přestože dlouhá leta pracuji jako kuchař tak mám podezření, že v případě uzenin něco jiného dávají ochutnat a jiný výrobek Vám poté prodají. Jinak děkuji.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Zlatý

Nevěřím, dokonce vím, že není "vše v bio a super kvalitě" - nakupuju tam...
;-)
Ale dokážu si vybrat, dokážu rozeznat to, co mi voní a chutná a co ne.
Doplňuji:
K Doplnění:
;-)
No - já, pokud chci ochutnat, chci ochutnat z téhož kusu, ze kterého pak kupuju - pokud prodejce odmítne, je to pro mne signál, že dotyčný něco ´tají´ a prostě jdu jinam.
Podobně už nenakupuju u prodejce, který mi řekl, že zboží (konkrétně brambory) nemám vybírat, ale brát tak, jak je - prostě jsem šel k vedlejšímu stánku.

Další odpovědi:

Zlatý

Víš jaký je rozdíl mezi biobramborami a normálními ?
Normální brambory se hnojí ve dne a bio v noci.

Nikdy nepoznáš na trzích co je bio a co není.To bys musel mít u sebe čoi,aby ti dokázala ,že to zboží je opravdu bio.Podvody jsou dnes všude.
Doplňuji:
Když jsem viděl na trzích uzené maso růžové jako dětská prdýlka,bylo mi hned jasné,že to není bio,zeptal jsem se v čem je solené a byl to sanitr i bez odpovědi,jelikož maso solené v kuch.soli má úplně jinou barvu než to,co bylo ve stánku k prodeji.

Stříbrný

Nikde není napsáno, že na farmářských trzích musí být vše v BIO a super kvalitě.
Na farmářských trzích by měli prodávat pouze pěstitelé a výrobci, což se zacalo hlídat pozdě, když už lidé ve farmářské trhy ztratili důvěru.
I dnes se na FT najde mnoho překupníků.

Zlatý

Nevěřím.

Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Zajímavé otázky v kategorii Nakupování

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Nakupování

Zlatý Drap 415
Zlatý gecco 273
Zlatý hanulka11 271
Zlatý marci1 263
Zlatý mosoj 238