Avatar uživatele
tatanka

Věříte, že na farmářských trzích je vše v bio a super kvalitě? Vím, že mám určité smysly na posouzení, ale někdy nevím.

Doplňuji:
Přestože dlouhá leta pracuji jako kuchař tak mám podezření, že v případě uzenin něco jiného dávají ochutnat a jiný výrobek Vám poté prodají. Jinak děkuji.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? hanny 2, Agneta před 3434 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
gecco

Nevěřím, dokonce vím, že není „vše v bio a super kvalitě“ – nakupuju tam…
😉
Ale dokážu si vybrat, dokážu rozeznat to, co mi voní a chutná a co ne.
Doplňuji:
K Doplnění:
😉
No – já, pokud chci ochutnat, chci ochutnat z téhož kusu, ze kterého pak kupuju – pokud prodejce odmítne, je to pro mne signál, že dotyčný něco ´tají´ a prostě jdu jinam.
Podobně už nenakupuju u prodejce, který mi řekl, že zboží (konkrétně brambory) nemám vybírat, ale brát tak, jak je – prostě jsem šel k vedlejšímu stánku.

Upravil/a: gecco

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
mosoj

Víš jaký je rozdíl mezi biobramborami a normálními ?
Normální brambory se hnojí ve dne a bio v noci.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Nikdy nepoznáš na trzích co je bio a co není.To bys musel mít u sebe čoi,aby ti dokázala ,že to zboží je opravdu bio.Podvody jsou dnes všude.
Doplňuji:
Když jsem viděl na trzích uzené maso růžové jako dětská prdýlka,bylo mi hned jasné,že to není bio,zeptal jsem se v čem je solené a byl to sanitr i bez odpovědi,jelikož maso solené v kuch.soli má úplně jinou barvu než to,co bylo ve stánku k prodeji.

Upravil/a: anonym

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Hykam

Nikde není napsáno, že na farmářských trzích musí být vše v BIO a super kvalitě.
Na farmářských trzích by měli prodávat pouze pěstitelé a výrobci, což se zacalo hlídat pozdě, když už lidé ve farmářské trhy ztratili důvěru.
I dnes se na FT najde mnoho překupníků.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele