Velka bolest leve licni kosti

Dobrý den, včera jsem se probudil s nesnesitelnou bolestí levé lícní kosti. Nemohu téměř otevřít pusu, nemohu kousat a nemohu od te bolesti ani usnout. Mam celou spodni celist mirne posunutou doprava a kdyz se ji pokusim narovnat, ozve se ostra bolest v levem pantu, hned pod levym uchem. Na druhou stranu se nemuzu ubranit zoufalemu usmevu, protoze mi den pred tim, nez se mi tohle stalo, prebehla 2x cerna kocka pres cestu a rano jsem s touto bolesti zjistil, ze nemam obcansky prukaz a zdravotni kartu. To by vse snad jeste nevadilo, protoze mam stale ridicak, ale jsem v zahranici a do CR mohu prijet az v Listopadu. Nevite nekdo, co by to mohlo byt? Nejaky zanet? Mam pouze pit caj a lezet v teple nebo by to mohlo byt akutni?
Doplňuji:
Celou noc jsem z bolesti nemohl usnout a rano jsem chtěl už vyhledat lékaře. Pak ale zvítězila unava nad bolestí, usnul jsem a po probuzení se už cítím lépe. Mohu už trochu jíst a hlavně otevřít pusu, abych se prohlédl, poslední dáseň vlevo, na spodní čelisti je zduřelá. Takže to bude asi ono. Hlavu mám zabalenou do ručníku a šátku a jsem pořád v teple tak snad to už přejde!
Velmi Vám děkuji za pomoc.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Mohl by to být zánět trojklanného nervu. To bolí opravdu hodně.
Chce to hlavně teplo!!! (ovázat hlavu šálou) a zkusit analgetika. Pokud se stav nezlepší, je potřeba navštívit lékaře. Bez antibiotik to asi nepůjde.

Další odpovědi:

Bronzový

o takhle zánět okostnice?Měl by si stím hned někam zajít jinak se posereš bolestí :)

U zánětu okostice se jedná o onemocnění obalu kosti. Lidé se s ním nejčastěji setkají v souvislosti se vznikem ostruhy patní kosti nebo zánětu kořenového kanálku zubu.