Avatar uživatele
Zlatý

Včera hrála Plzeň přesilovku 5 na 3, a Slávisti nastoupili na vhazování ve 4ech hráčích místo ve třech...

...a rozhodčí jim řekl, že mají moc hráčů, že do konce trestu ještě zbývají dvě vteřiny a poslal jednoho z nich zpátky na střídačku. Mohl to rozhodčí udělat tak, že by to pustil, že by je nechal nastoupit, vhodil by puk a hned na to by zastavil hru a dal tomu týmu další dvě minuty za příliš mnoho hráčů na ledě?

Odpovědi:

Avatar uživatele
Stříbrný

Teoreticky mohl, ale pak by měl spolu s ostatními třemi pruhovanými kolegy sám sádlo na hlavě, páč od toho tam je, aby takové věci hlídal.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Sport

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Sport

Zlatý Drap 246
Zlatý marci1 160
Zlatý hanulka11 135
Zlatý annas 132
Zlatý gecco 123
Zlatý mosoj 101
Zlatý Alesh 100
Zlatý quentos 89
Zlatý Lamalam 82
Zlatý arygnoc 77

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.