Avatar uživatele
Zlatý

Vaši zkušenost, jak to vlastně je?

No, ono vlastně nejde o život ale o princip.
Mám paušál o2 NEON S 200kč měsíčně 40min.do všech sítí a vik.svátky zdarma.
Poslední dobou mi stále volali ať přejdu na 300kč měsíčně že se to vyplatí,vždy jsem s díky odmítla.
No a oni mi to zvýšili bez mého vědomí,tak jsem tam volala a oni že prý jsem ten první rok měla slevu a teď jsou ty tři stovky, plus volání.
Nejde mi o tři stovky paušálu ale oto že dělaj ze mne vola.
Tak jsem řekla že odstupuji od smlouvy a klidně zaplatím 3000kč pokuty.
No a mne zajímá zda i vám bez předešlé domluvy zvýšili paušál.
A taky jestli poradíte operátora, nejde mi o výši korun ale o seriozní jednání.Děkuji- kdo je ochoten to celé přečíst a napsat svůj názor :-)

Doplňuji:
mosoj právě letos,jiriii přesně tak.DĚKUJI

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Pokud máš smlouvu na dobu určitou, neměl by se tarif po dobu trvání smlouvy zvyšovat.
Pokud máš tarif bez časové smlovy je to možné. Ano O2 tarify Neon zdražovalo někdy už v minulém roce. Ale pokud vím tarif neon byl opravdu nejnižší ty tři stovky, takže to s tou slevou bude pravda.

Jediný tarif s paušálem 200 Kč ( 40 min) byl pro lidi od 60 let. Kolik je nyní nevím.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Pokročilý

Souhlasím!! Pěkně s náma vyčůrávají.

Z jiného soudku-
Známému přišel dopis že mu zvyšují povinné ručení z 2500 na 2700 na půl roku, on tam zavolal a že s tím nesouhlasí že přejde k jiné pojišťovně (celou dobu si vymýšlel) kde stále platí 2500 za půl roku, včetně pojištění čelní sklo a srážky se zvěří k tomu zdarma. Nakonec paní nabídla ručení za 2400, s tím samým připojištěním aniž by něco někde ověřovala :-D Kde to žijeme? Každý každého jen okrádá, všechno si musíme hlídat.


Avatar uživatele
Zlatý

S O2 jsem měla problém dvakrát, v jednom případě proběhla reklamace úspěšně. Šlo o to, že dcera měla tarif s 60 volnými minutami a později v akci jsem měla možnost to navýšit natrvalo na 120 minut /za stejné peníze/ a navíc na měsíc internet zdarma. Vyřizovala jsem to na pobočce, paní tvrdila, že mi to hned aktivuje a jen mám čekat na potvrzovací sms. Když dlouho nepřicházela, volala jsem na info linku, kde to ověřili a zjistili, že to opravdu nemám aktivní, tak prý že mi to aktivují a zase mám čekat na sms. Znovu nepřicházela, tak jsem tam znovu volala a řekli, že už to mám aktivní od toho dne, co jsem to reklamovala poprvé. Jenže tím, že jsem o tom nevěděla, že je to aktivní, nevyužívala jsem internet zdarma a čas z nabízeného měsíce se krátil. V tomto případě, se zachovali dobře, protože chybu uznali a prodloužili mi net zdarma, abych měla celý měsíc.
A mám pocit, že mi i nějak finančně kompenzovali zmatek, co nastal kolem volných minut, už si přesně nevzpomenu, jen vím, že jsem nakonec o nic nepřišla. Jen o ten čas a nervy strávené reklamací.
Ve druhém případě /to bylo ještě před tímto/ jsem chtěla změnit tarif a dopadlo to úplně příšerně. Když to budu vyprávět, nebudete mi možná věřit, že se to mohlo stát a že jsem postupovala správně, tedy podle jejich pokynů. Chtěla jsem změnit předplacenou kartu na O2 zero, což byl tarif bez poplatků, platilo se jen co se provolalo, samozřejmě sazba byla vyšší /už je to mnoho let/. Řekli, že mi pošlou vše poštou, já to podepíši a pošlu zpět. Z nějakého důvodu to nešlo změnit na pobočce, nechápu, ale bylo to tak. Přišel mi od nich dopis s dokumenty, ale na poště mi ho odmítli vydat, ukazovali mi ho, opravdu tam bylo na té obálce napsáno, že mi ho mohou vydat jen pokud jim ukážu nějaké číslo úvěru nebo tak něco. Divila jsem se a vysvětlovala jim, že se rozhodně nejedná o žádný úvěr, že je to jen změna tarifu. Jenže mi to prostě nemohli vydat, podle nesmyslných pokynů na obálce. Volala jsem ještě z té pošty na O2, co se děje, dostala jsem nějakou ještě zmatenější odpověď, vůbec to nedávalo smysl. Následovalo několik měsíců dohadování po telefonu, aby mi poslali novou smlouvu znovu. Prý to nejde, protože to dělal jeden člověk, který už za to dostal provizi a ten tam zrovna není, ale hned mu to posílají do mailu a do dvou hodin se mi ozve. Nikdo se neozval. Volala jsem tam opravdu pak ještě několik měsíců, vždy to nějak zahráli do autu a vždy telefonát končil tak, že mi určitě zavolají zpět až cosi zjistí, zařídí apod.. Nezavolali ani jednou. Pořád jsem tam volala já. Chtěla jsem po nich, aby mi tu smlouvu poslali k podpisu znovu a aby nebylo na obálce nic špatně napsáno o jakémsi úvěru. Řekli, že už to skartovali a nemohou to poslat a opět, že mám čekat až něco zjistí, co dál a ozvou se. Nakonec po strašně dlouhé době a mých mnoha telefonátech mi konečně poslali znovu novou smlouvu, stejný postup jako před tím, tentokrát mi ji na poště už vydali, nic o úvěru tam nebylo. Podepsala jsem přesně podle přiložených pokynů asi dva papíry, udělala vše, jak to tam bylo uvedené, poslala dokumenty zpět a byla přesvědčená, že je vše v pořádku. Že mám číslo převedené na nový tarif, kde neplatím poplatky a využiji ho někdy třeba na příjem hovoru. Jenže po čase jsem zjistila, že je číslo nefunkční. Volala jsem zase na O2, co se děje. Řekli mi, že převod na jiný tarif vůbec neproběhl, protože prý chyběl na dokumentu podpis /jsem si jistá, že lhali a je také zvláštní, že se tedy nikdo neozval, že je někde chyba/. Číslo bylo stále vedeno po celou dobu na předplacené kartě, kde bylo kvůli nepoužívání automaticky, bez mého vědomí zrušeno.
Dodnes to jejich chování nechápu. Kdybych to nezažila, nevěřím tomu, že je to vůbec možné. Buď tam v tom měli neuvěřitelný binec nebo to udělali schválně. Já už neměla sílu na další dohadování, takže tím kauza skončila. Síla co?


Avatar uživatele
Bronzový

Smlouvat a hrozit,že půjdete ke konkurenci a oni většinou sleví.


Avatar uživatele
Pokročilý

a vy jste něco podepisovala ? Zavolejte na jejich slavnou linku a hádejte se .... máte za co !

 

Diskuze k otázce

Avatar uživatele
Zlatý

kapka

Omlouvám se za poněkud dlouhý příspěvek, ale byla to dloooouháááá kauza. :-D

Avatar uživatele
Zlatý

aramah

Alenad smlouvu a to na ty 200kč měsíčně to je to co nechápu,přeci nedají smlouvu rovnou se slevou,aniž by mi řekli že je to jen na rok.Jinak smlouva má trvání dvou let a to do příštího roku ale já ji zruším,docela mi vadí to jejich handrkování.

 

Zajímavé otázky v kategorii Volný čas a hobby

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Volný čas a hobby

Zlatý Drap 880
Zlatý annas 868
Zlatý quentos 860
Zlatý hanulka11 556
Zlatý mosoj 542
Zlatý led 473
Zlatý marci1 459
Zlatý gecco 385
Zlatý iceT 373
Zlatý panenka 367

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.