Avatar uživatele
Lucimia

Váš názor na porod doma?

Co si o tom myslíte? Čiré bláznoství, nebo možnost přirozeného porodu bez stresu v nemocnici? Ptám se z čistě profesního hlediska (studuji porodní asistentku). Porod bez zásahů (doma) je mezi námi porodními bábami dost často brán jako mnohem rychlejší, méně bolestivý a přitom s méně komplikacemi. Přesto mě zajímá názor vás ostatních, jak se na tuto problematiku díváte.
Doplňuji:
Myslím, že se porodu přikladá přímo „složitá“ váha – porod není nemoc. Myslím, že hodně lidí si to myslí.
Co nám porodní asistentka říkala bylo to, že se vůbec nemluví o tom, když nějaké dítě zemřelo při porodu v nemocnici, ale VELMI SE OMÍLÁ to, když dítě zemřelo doma.
Myslím, že by se ty porody měli vrátit trochu víc k přirozenu a ne řešit samé komplikace, které ještě ani nenastaly. Do porodů se dnes STRAŠNĚ zasahuje! Z toho pak jsou komplikace.
Jinak sama bych do porodu doma nešla právě proto, ne že bych to požadovala za nebezpečné z ohledu na samotný porod (který nejlépe proběhne když má asistentka „ruce za zády“), ale proto, jak moc je to u nás neobvyklé a nepodporované naším zdravotnictvím a celkově „zumělkovaným“ pohledem obvatelstva.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 3Pro koho je otázka zajímavá? Tombik, iwetax, Deli před 5145 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
dudu

Ano, říkáte správně, že se dříve běžně doma rodilo, ale také umíralo. Zuby také dříve trhával místní kovář. Vykopejme jámy a pojďme společně chytat mamuty. Bude sranda.
Promiňte, ale nemohu jinak jako otec dvou dětí reagovat.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
afro.minerva