Avatar uživatele
Registrovaný

Váha (kluk)

Ahoj, dávám to sem radši jako anonym, protože se docela stydím :-( Je mi 14 let, měřím 167 cm a vážím 59 kg. Nesportuji, je to hodně? Mám trošku bříško. Existují nějáké ne moc náročné sporty, které bych mohl provozovat přes zimu? Děkuju moc, už jsem docela zoufalý...

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

V žádném případě se neřid radou Ondry07 ,55 kg při výšce 167cm je sakra málo!
Jak už Ti jiní správně napsali,jsi ve vývinu,rosteš,tak né aby Tě napadlo hubnout,ublížil bys svému zdraví.
Hl.sportuj,je to o pohybu a klidně se pro svůj klid podívej na BMI od Mosoje.
Měj se rád takový,jaký jsi a pěstuj si sebedůvěru.
Hodně štěstí!:-)

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Pokročilý

Tvoje BMI je 21.16, jelikož normální je až do 24.9 tak se s tim nemusis stresovat.


Avatar uživatele
Zlatý

Váha je dobrá. Spočti si BMI pro tvůj věk. Najdeš na inetu. Je třeba posilovat , v tvém případě nejvíce břišní svaly.

http://www.abcdieta.cz/…


Avatar uživatele
Zlatý

Váhu máš úplně v pořádku a hlavně - rosteš! Takže buď v klidu. Předpokládám, že to s tím pupíkem ti někdo poťouchle řekl, ne? Na to se vykašli, jsi ve vývinu a výživu potřebuješ ke správné stavbě těla. Nepřeháněj to s mlsáním, místo hranolků si dej občas zeleninu, neseď pořád u compu a běž se proběhnout nebo si zaplavat. Můžeš se přihlásit do nějakého sportovního kroužku, třeba s kamarádem. Nebo taky něco dělat. Roznášej noviny, choď sousedce na vycházky se psem, donášej nákupy. Zkrátka se víc hýbej a ještě to bude užitečné. :-)


Avatar uživatele
Pokročilý

Jéje:))- Za to se nemusíš vůbec stydět. Není to vůbec o váze! Spolužákovi je 13, váží kolem 70 a je tenký jako špejle! O váze to tedy není.Doporučovala bych ti třeba bruslení na ledě- jestli umíš a nebo i procházky, plavání atd. Ale nejvíce bych ti doporučovala ty procházky nebo i lehký vytrvalý běh.


Avatar uživatele
Bronzový

No, podle mě je to trochu víc, pro tebe by bylo ideálních asi 55 kg, myslím. Takže pár kilo dolů :)
A sport? Začni pomalu něco dělat doma. Třeba sedy lehy, nevím jak jsi fyzicky schopný, ale dej si třeba po 20-30 najednou a to zopakuj třeba 3× denně... ale nejlepší je, začít běhat, to pomáhá hodně... prostě začni posilovat doma v rámci možností: kliky, sedy lehy, dřepy...
Na internetu najdeš určitě víc takových cviků :)

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Zdraví

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1605
Zlatý mosoj 1494
Zlatý marci1 1278
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 991
Zlatý gecco 737
Zlatý briketka10 715
Zlatý quentos 714
Zlatý iceT 565
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.