Avatar uživatele
anonym

V jakém oboru jste antitalenti ?!

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? aramah, VampGirl před 4457 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Andělé

Také ve zpěvu,už jsem tu psala,že bych se hodila tak do hvězdné pěchoty..:-))

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
briketka10

100% plavu v matice a ve sportu, ale pracovala jsem jako účetní,/ s kalkulačkou/ sport mám ráda..

sestra dělá mistra studia v tiskárně a plave v češtině, opravuje chyby to je paradox..

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
venkovan

Lépe by se mi odpovídalo v čem jsem talent. Na to by mi stačila několik slov – likvidace obsahu ledničky. Zbytek je už jen antitalent.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
aramah

To já raději napíši v čem jsem dobrá........­.............­...........
no zrovna si nějak nemůžu vzpomenout :D

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
WeeBear

Veškerý sport i to, co se ho byť minimálně týče.. Naposled jsem k němu měla kladný vztah ve školce, teď veškeré klady a radost nahradila averze a neschopnost,..

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Drap

Zpěv,jazyky a některé sporty

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Sůwa

Asi budu Drapova nevlastní sestra :
Zpěv, jazyky a některé sporty ( tedy v současnosti už všechny )

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
štamgast

Rozhodně ve sportu, naprosté „kopyto“. :D

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
VampGirl

Já v tancování… Jsem úplný dřevo. :) Rytmus mám, ale neumím ty pohyby. Jediný, co mi trochu jde, je disco a ploužáky. :D (Na nich se ale nedá nic zkazit… :))

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Damiana

Nejsem absolutně žádný obchodník. Na matiku levá jak šavle, na čachrování s penězi a oblbování potenciálních klientů – třeba v inzerci – to by byla tragédie. Dát mi do ruky nějaké finanční tabulky a nutit mě s nimi pracovat – to je jako dát břitvu opici.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele