Avatar uživatele
pavouk týnuš

Týdenní jízdné. Jak se poprat s nepříjemnostma?

Dobrý den, chtěla bych se zeptat ohledně týdenního jízdného. Jsem studentka na střední škole a když jsem jednou chtěla jet domů (v neděli) , řidič mi oznámil, že ,,týdenka,, o sobotě a neděli neplatí, ale přitom, když jsem se ptala na informacích, tak mi bylo řečeno, že ,,týdenka,, platí a neplatila by pokud bych měla na studentském průkazu zaškrtnuté okínko, kde je napsáno: ,,platí v So i v Ne,,. To okénko zaškrtlé nemám, takže by to tedy mělo platit. Jinak nevím jestli to tedy neplatí jen pro vysokoškoláky o víkendu a pro středoškoláky ne. A jestli to tedy pro mě, jakožto středoškoláka neplatí, proč je tam tedy napsáno ,,sedmidenní.,, Děkuji předem za Vaši odpověď.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3965 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Lucijej

U těhle průkazek se nerozlišuje SŠ /VŠ, pokud nemáš zaškrnuté to okénko, tak to platí i o víkendu, holt si narazila na nepřejícího řidiče.
Já jsem takhle kdysi jela na studenstký průkaz 26.12., což je státní svátek v době vánočních prázdnin a slevu mi uznali.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Funna

pokud nemáš škrtnuté „platí v SO-NE“, tak s ní samozřejmě můžeš jezdit i v so a ne…a průkaz platí celý školní rok…tj. 1. září – 30. června…prostě jsi narazila na blbce řidiče… ☹

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek