Avatar uživatele
Houslovyklic

Trpíte nějakou ,,profesionální deformací"?

Příklad: Já studuji hudební školu. Zavrže židle, přemýšlím, co to je za tón. Branka od zahrady zaskřípe postupně dvěma tóny, zjišťuji, co to je za interval. Neustále do něčeho bubnuji prsty, ale není to z nervozity – jen si vyťukávám melodii. Když jdu po ulici a nikdo není v dohledu, z plna hrdla zpívám… atd.

Co vy? 🙂

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? annas, lota před 3366 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Pepa25

Ano, asi jako každý, který má své povolání rád a „žije ním“. Bohužel příklad nedám, mám dost specifické zaměstnání a nechce se mi to tu řešit konkrétně.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Conchus

ano, vytvořil jsem si alergii na blbce, kteří nedokázali kvylitně pracovat a ještě byli líní. Ale za to chtěli hodně peněz.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
talka

Profesionální deformací sice netrpím, ale „matematickou“ (stále něco počítám a odhaduji třeba kratčí vzdálenost – po úhlopříčce místo po stranách pravoúhlého útvaru-a „gramatickou“ (stále ve všem opravuji chyby-a těch je!).

Doplňuji:
Vlastně profesiální také: nesnesla jsem v konstrukci ohnutý růžek u výkresů; a teď ani u bankovek.

Upravil/a: talka

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Drap

Ano. Dokonce několik. Jedna z nich je třeba ta, že každého koho potkávám v kravatě, tak hodnotím jakou má kravatu, jaké kvality, jak ušitou. Stejné je to i v obchodech, kde jsou kravaty vystaveny.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
a623682@drdr

Tak trochu ano, jakozto programator (venoval sjem se nejakej cas i programovanim 3d modelu) pri hrani vidim dratovej model, vim, ze se orezava scena (frustrum culling), kde se pouzivaji shadery, jakym zpusobem jsou zpracovany efekty (controllers), atp. Ale i treba v takovejch vecech jako jsou kopirky, detektory pohybu, atp.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
lota