Avatar uživatele
Pokročilý

Tloustne se po antikoncepci?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Stříbrný

NE! =D
Jen některé antikoncepce přidávají chuť k jídlu, ale po nich se netloustne, tloustne se přežráním! =D

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Tady jsou informace - http://m.kafe.cz/…


Avatar uživatele
Zlatý

Před x lety se po antikoncepci tloustlo,ale dnes je tolik druhů na výběr včetně injekcí,že ne,netloustne se.


Avatar uživatele
Bronzový

Antikoncepce jsou hormony, tudíž, když dívka začne užívat antikoncepci, způsobí jí to hormonální nerovnováhu, tím se může stát, že ačkoliv jí pořád stejně, tělo už tolik neodbourává, nebo metabolismus je jiný a přibere, nebo se také může změnit chuť k jídlu. Není to podmínka. Já byla dřív hodně hubená a přála jsem si přibrat, a nic, ani deka... Někdy se také zvětší jen prsa atd..Což je to příjemnější :D ... :o)

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Krása a styl

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Krása a styl

Zlatý Drap 438
Zlatý iceT 350
Zlatý marci1 330
Zlatý hanulka11 322
Zlatý briketka10 244
Zlatý ReHu 230
Zlatý Damiana 229
Zlatý quentos 192
Zlatý annas 190
Zlatý mosoj 179

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.