Avatar uživatele
Pokročilý

tenisové podání

Je možné při tenisovém utkání podávat spodem.? Nebo je v tenis. pravidlech že podání smí být jen horem, podání spodem použil T. Berdych při utkání s V. Pospisilem a nebyl mu uznán.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Odpoveď byla označena jako užitečná
Avatar uživatele
Pokročilý

Je to možné, sbírám míčky na tenise, takže to vím. ;)

 

Otázka nemá žádné další odpovědi.

Diskuze k otázce

Avatar uživatele
Stříbrný

cochee

Podání spodem je legální, jinak Berdychovi to údajně rozhodčí neuznal kvůli nějakému novějšímu pravidlu (které přesně neznám) o časovém limitu mezi ukončením jednoho míče (fiftýnu) a podáním na další.

Avatar uživatele
Zlatý

bolak

no nevím nevím, údajně mu hned po odehraném míčku říkal: "takhle podávat nesmíte"..

Avatar uživatele
Stříbrný

cochee

http://sport.idnes.cz/… a hlavně příslušná čtenářská diskuze

Avatar uživatele
Zlatý

kapka

a neříkal náhodou "takhle nadávat nesmíte" ? :-)

 

Zajímavé otázky v kategorii Sport

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Sport

Zlatý Drap 246
Zlatý marci1 160
Zlatý hanulka11 135
Zlatý annas 133
Zlatý gecco 123
Zlatý mosoj 101
Zlatý Alesh 100
Zlatý quentos 89
Zlatý Lamalam 83
Zlatý arygnoc 77

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.