Zlatý

Tak co, napálil vás někdo, nebo vy někoho na Apríla?!

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Nabídl sem svím spolužákům sušenku oreo , akorát místo té náplně tam byla zubní pasta, docela hezky se u toho ksichtili když si kousli :) :D

Další odpovědi:

Zlatý

Mě jo :-((( a jsem naštvaná :-(((

Na Facebooku jsem četla, že budou bourat jednu ubytovnu ve městě. Tvářilo se to jako článek z radnice a byl to apríl. :-((( Ubytovna s .................... zůstane :-((((

Zlatý

Nikomu se nepodařilo a já jsem to ani nezkoušel

Zlatý

Já jsem apríla nějak zazdila,ostatně jako vždy.

Bronzový

Mam kolem sebe same inteligentni lidi, takze nas to nikoho ani nenapadlo.

Kluk kterej se mi líbí mi řekl že spolu chodíme, bohužel jen apríl :(

Zlatý

Nepovedlo se to nikomu. 1. dubna se už dopředu čeká, že to bude apríl, takže mě nedostane nikdo ! :-) A potom je mi trochu líto, že jim to musím zkazit ! :-)

Pokročilý

Napálila jsem učitelku ve škole. S kámošem jsme se domluvili, že si v hodině odejdu na záchod. Stalo se tak a já stále nepřicházela a nepřicházela. Šel mě zkontrolovat. Zjistil, že jsem na záchodcích omdlela a rychle spěchal za učitelkou. Vylíčil ji, co se stalo a rychlostí blesku byli u mne, ležela jsem bezhybně na zemi, mobil odhozený v jednom koutu, voda z kohoutku tekla a já jsem byla na zemi připlácla jako mrtvola. Zmatkovala, tak jsem se pomalu začala probírat a zvedat, ať tam neležíme dvě. Dělala jsem, že mám mžitky před očima a že je mi šíleně zle, tak sem se chytala za hlavu a koukala kolem sebe, aby si myslela, že nevím, jak jsem se tu vůbec dostala.Chytila mě a snažila se mě podepřít...nooo a v tu chvíli, jsem seji dívala vykuleně do očí a křičela do ucha, jak nejhlasitěji umím: "Aprííííííl!!!!" ....pak jsme šli do třídy a tam ji můj další kamarád vystrašil hned u dveří s maskou Vřískota :-)

Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Zajímavé otázky v kategorii Kultura a společnost

Přihlásit se