Avatar uživatele
johnny335

Stalo se vám někdy u České pošty, že vám nedošly peníze z poukázky?

Ahoj, 22.5. jsem odesílal přes poštovní poukázku typu A 1800 Kč na svůj účet. Podle obchodních podmínek mají dorazit peníze do 3 pracovních dnů. 29.5. peníze stále nepřišly. Na poště kontrolovali údaje – ukázal jsem jim náhled do internetbankingu na tabletu. Vše sedělo. Podal jsem reklamaci a čekám na vyrozumění (měsíční lhůta). Znáte jiný, lepší způsob, jak převést hotovost na účet?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3619 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

…„lepší způsob, jak převést hotovost na účet“… – přímo vložit na účet v dané bance.
A nejlepší způsob? – hotovost nevkládat či nepřevádět, rovnou ji utratit.
😉

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Drap

Nikdy jsem podobný problém neměl Služeb pošty využívám velmi často a nikdy jsem s ničím neměl problém.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
mosoj

Ne.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
johnny335

U mé banky Equabank bohužel není možné vložit peníze na pobočce. Na jejich stránkách odkazují zákazníky právě na způsob přes poštovní poukázku a dokonce poplatek proplatí.

před 3619 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
anonym

V takovém případě ti nezbývá, než plátce žádat o platbu převodem – a jako ´rozhodné datum´ si urči připsání sumy s účet.
V tomto konkrétním případě, pokud jsi neudělal chybu při vypisování složenky, trvej na kompenzaci.

před 3619 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek