Avatar uživatele
Monyszek

Špatné číslo při dobití kreditu

Stala se mi taková věc.Včera mi přišla SMS s tím,že mi byl dobit kredit,ale jednalo se o omyl,prý jí manžel dobíjel kredit a spletl si číslo..tudíž kredit přišel mě..a dotyčná mi píše,že pokud jí kredit nedobiju do 18:15,tak ze mi nechá bloknout telefon a vyhleda si me policii..jak to řešit?Nehledě na to,že studuji a moc financi nemam.
Doplňuji:
Bedy:Kredit jsem neutratila..(den předtím mi přítel dobíjel kredit,stejnou částku)

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 3939 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
anonym

Pokud ti někdo skutečně dobil kredit nedopatřením, je slušností dobití vrátit. Omezovat tě ale nějakými výhružkami, že ti nechá mobil bloknout, tebe nechá vyhledat policií a podobně, to nemůže. Nemám potuchy, kolik ono inkriminované dobití mělo činit, ale kvůli pětistovce by asi policie ani nehnula prstem.
Jedná se zde spíše o to, že člověk by si neměl nechávat peníze, věci a výhody, na které nemá právo. Pokud ti dobil mobil někdo cizí, měla bys bez odkladů částku vrátit. Jako studující máš rodiče. Když jim vysvětlíš, co se stalo, určitě ti rádi pomohou. Nezvykej si na neoprávněné výhody.
Pokud by sis s tím nevěděla rady, určitě ti poradí operátor.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Pepa88

Na hrubý pytel hrubá záplata. Já bych si, být Tebou, kredit nechal. (Tedy pokud jsi její hnusné chování sama nevyprovokovala.)

Kdyby paní zavolala, slušně řekla, že šlo o omyl a požádala o kompenzaci, tak je to jiná situace a člověk by musel být hyena, aby jí nevyšel vstříc. (I když podle té výmluvy, že „nemáš moc financí“ nemůžeme tady od stolu říci, zda jsi se k ní nechovala v telefonu hnusně Ty jako první. Přece jen, studenti si čas od času mobil nabijí, tudíž je to irelevantní výmluva…).

Protože jde o zanedbatelnou částku, nikdo to řešit nebude… Jde jen o tvou etiku, zda to vrátíš, nebo nevrátíš…