Avatar uživatele
dnb

sekají se mi flash a stream videa, jak to odsekat?

Poslední dobou se mi čím dál víc sekají na internetu flash a stream videa. Dřív to nedělalo, ale teď už se na to prostě nedá dívat. Přitom HDD vůbec nepracuje (nechraptí), takže s videem práci evidentně nemá, ale přesto se to seká, proč?
Doplňuji:
Flash player mám nedávno aktualizovaný, net přes wi-fi (150 mb/s, síla signálu: vynikající)
Videa se sekají jen na netu, po stáhnutí již jedou normálně.
Zapráskaná RAM? Tak to nevím, nejsem odborník na PC a popravdě ani netuším, jak bych to měl zjistit?

OS: Win XP Professional (verze 2002 service pack 3)
Procesor: Pentium® 4 CPU 2,00 GHz
RAM: 512 MB

…No je to stará plečka, ale furt mi vrtá hlavou proč to do nedávna jelo a včil ne?

(Pokračování v diskusi)

Upravil/a: dnb

Zajímavá 0 před 3365 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
gecco

Možností je vícero…
Neaktualizovaný flash, pomalý net (agregace?), zapráskaná RAM…
Jak běží přehrávání, pokud si video stáhneš a pak pustíš z lokálu?
___
Jen tak na okraj – jaký OS, jaký prohlížeč, jaká konfigurace stroje?
😉

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
dnb

…a ještě jsem zapomněl doplnit ten prohlížeč, mám Operu 27.0

před 3365 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
gecco

Zkus

  1. jiný prohlížeč (občas se některá verze ´nepovede´, já třeba používám ještě Operu 12.15)
  2. na nějaké to video kouknout ve ´vhodnou´ dobu (tak okolo druhé – třetí ráno, pokud se ti zpomalil net z důvodu agregace, pak touto dobou bývá nejmenší obsazenost); to, že wifi ti ukazuje 150Mbaud a plný signál nic neznamená – otázkou je, jakou rychlostí komunikuje router ´ven´ – a taky kolik lidí na té wifi v danou chvíli něco dělá
  3. RAM – spusť Správce úloh (Ctrl+Alt+Del) a koukni na záložku Výkon, kolik máš obsazené paměti

před 3365 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
dnb

  1. vcelku pravděpodobná příčina, ale…