Avatar uživatele
dnb

sekají se mi flash a stream videa, jak to odsekat?

Poslední dobou se mi čím dál víc sekají na internetu flash a stream videa. Dřív to nedělalo, ale teď už se na to prostě nedá dívat. Přitom HDD vůbec nepracuje (nechraptí), takže s videem práci evidentně nemá, ale přesto se to seká, proč?
Doplňuji:
Flash player mám nedávno aktualizovaný, net přes wi-fi (150 mb/s, síla signálu: vynikající)
Videa se sekají jen na netu, po stáhnutí již jedou normálně.
Zapráskaná RAM? Tak to nevím, nejsem odborník na PC a popravdě ani netuším, jak bych to měl zjistit?

OS: Win XP Professional (verze 2002 service pack 3)
Procesor: Pentium® 4 CPU 2,00 GHz
RAM: 512 MB

…No je to stará plečka, ale furt mi vrtá hlavou proč to do nedávna jelo a včil ne?

(Pokračování v diskusi)

Upravil/a: dnb

Zajímavá 0 před 3365 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
gecco

Možností je vícero…
Neaktualizovaný flash, pomalý net (agregace?), zapráskaná RAM…
Jak běží přehrávání, pokud si video stáhneš a pak pustíš z lokálu?
___
Jen tak na okraj – jaký OS, jaký prohlížeč, jaká konfigurace stroje?
😉

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
dnb

…a ještě jsem zapomněl doplnit ten prohlížeč, mám Operu 27.0

před 3365 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
gecco

Zkus

  1. jiný prohlížeč (občas se některá verze ´nepovede´, já třeba používám ještě Operu 12.15)
  2. na nějaké to video kouknout ve ´vhodnou´ dobu (tak okolo druhé – třetí ráno, pokud se ti zpomalil net z důvodu agregace, pak touto dobou bývá nejmenší obsazenost); to, že wifi ti ukazuje 150Mbaud a plný signál nic neznamená – otázkou je, jakou rychlostí komunikuje router ´ven´ – a taky kolik lidí na té wifi v danou chvíli něco dělá
  3. RAM – spusť Správce úloh (Ctrl+Alt+Del) a koukni na záložku Výkon, kolik máš obsazené paměti

před 3365 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
dnb

  1. vcelku pravděpodobná příčina, ale…
  2. to v žádném případě, videa se sekají jak ve dne tak i v noci furt stejným rytmem.
  3. Tak jsem se díval na tu RAM a mám obsazeno více jak polovinu, avšak je spuštěna jen Opera a 30 nějakých procesů, vadí to?

…ta starší Opera se mě moc instalovat nechce, posledně mi na ní nešel spustit JavaScript, ostatně kvůli tomu jsem si instaloval tu novější verzi. Explorer už mi vůbec nemaká a Chrome nepoužívám z důvodů nepodporovaného redakčního systému mojí webové stránky.

před 3364 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
gecco

  1. něco nad polovinu je OK

Zkus ještě Mozzillu…
___
Bohužel – víc už na dálku neporadím.
😉

před 3364 dny Odpovědět Nahlásit
Avatar uživatele
gecco

Ještě – předpokládám, že pecko semotamo pročistíš (Ccleaner apod.) – že máš dost místa na disku a čistéí tempy.
😉

před 3364 dny Odpovědět Nahlásit
Nový příspěvek