Avatar uživatele
Pokročilý

Roman Šebrle s rodinou a cereálie

co má Roman Šeberle s rodinou , společného s cereáliemi Nestlé?
Doplňuji:
Palce vám dávat nebudu, ale nespokojím se ani s jednou odpovědí. Nedává to smysl. Kdo tu reklamu platí. Nestlé nebo Šeberle s rodinou?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

To byl jen takový dodatek, aby ta reklama nebyla tak nudná.
Také mě to prásklo do uší!! No jo, krize je i u sportovců...asi.
Miro-možná jsme to zaslechli, ale určitě pro to nepoletíme do krámu!! Alespoň já tedy ne.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Možná všechno, možná nic. Ale přemýšlíš o tom a to je důležité. Zaregistroval jsi tedy reklamu na cereálie nestlé a to oni potřebujou.
Řekni si sám, kolik si pamatuješ reklam, které dávali společně s touto.
Takže je to jen tah reklamní agentury, aby lidi na jejich reklamu slyšeli. Prostě jsi se chytnul a to je pro ně důležité.
------------
Beaes to nevadí, ale v tom množství reklam ti zůstalo v paměti toto a to je důležité. strategie reklam.


Avatar uživatele
Zlatý

Není podstatné co má nebo nemá společného.
Statisticky to funguje. Zveřejní se sebestupidnější reklama okamžitě se zvedne prodej toho výrobku. Na reklamě je známá osobnost zvedne se ještě více. Takoví jsme mi lidé !! Na to jak oblbnout zákazníky jsou specielní psychologické studie. Vím o několika fíglech u O2 které by mně ani nenapadly. A tak jsem se po prvé také chytil. A když se takhle chytí jednou milion klientů tak už to ekonomicky cítit je. Některé praktiky prodejců jsou už klamavá reklama.


Avatar uživatele
Pokročilý

Šebrle je sportovec a Nestle cereálie jsou (údajně) zdravé - to je (asi) ta souvislost:o))


Avatar uživatele
Pokročilý

stoprocentně to platí nestlé a ještě musí dát nějakou provizi šebrlemu že použili jeho jméno.


Avatar uživatele

dostane za to prachy... to je celý


Avatar uživatele
Stříbrný

Nic společného s cereáliemi nemají. To je prostě byznys. Takhle to ve světě reklamy a slavných osobností prostě chodí.

Nestlé (například) má pocit, že potřebují reklamu na nějaký svůj výrobek.
Požádají nějakou reklamní agenturu, aby reklamu vytvořila - někdy přímo požádají o to, aby k reklamě použila nějakoho známého a sokonce často i o konkrétní osobu.
Reklamní agentura zkontaktuje osobnost a pokud ta souhlasí, je ruka v rukávu.
Reklamka zaplatí nehorázné peníze Šeberlemu a Nestlé reklamce.
V Nestlé jsou pak nad míru spokojení, protože reklama se známou osobností přiláká více zákazníků, kteří si jejich cereálie koupí.
Reklama je navíc jasně cílená na určitou skupinu lidí.

Tady nejde o logiku, ale o obchod.


Avatar uživatele
Bronzový

Taky jsem to teď několikrát viděla...:-D
Asi se jako rodina hodili do té reklamy...:-)


Avatar uživatele
Zlatý

Společné je : sport - zdraví - cereálie.
A platí to Nestlé, potažmo spotřebitelé.
A není to málo.


Avatar uživatele
Pokročilý

tu reklamu nakonec zaplatíme my všichni


Avatar uživatele
Zlatý

Roman Šebrle je sportovec a sportovci tyto cerealie jedí.Proto si firma NESTLÉ vybrala Romana a udělala s ním reklamu.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Sport

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Sport

Zlatý Drap 246
Zlatý marci1 160
Zlatý hanulka11 135
Zlatý annas 133
Zlatý gecco 123
Zlatý mosoj 101
Zlatý Alesh 100
Zlatý quentos 89
Zlatý Lamalam 83
Zlatý arygnoc 77

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.