Avatar uživatele
Registrovaný

reklamace wi-fi

Dobrý den, před necelým rokem jsem zakoupil wi-fi belkin, která až do teď fungovala bez problémů, včera z ničeho nic se pokazila (vylučuje se mechanické poškození) problém je, že nemůžu najít účet a ani záruční list; mám jen všechen hardware a hrabičku s návody.

můži uplatnit reklamaci? popř. jak?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Bronzový

bez uctu, nebo alespon dodaciho listu tezko prokazete, kde jste zbozi zakoupila. Nekupovala jste zbozi pres internet? Ze by jste mela kopie dokladu v mailu? Jinak se obavam, ze zbozi reklamovat nepujde

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Důkazem může být i platba kartou.


Avatar uživatele
Zlatý

teoreticky by měl stačit i svědek nebo čestné prohlášení. Pokud do prodejny chodíte často, tak by si Vás mohl prodavač pamtovat. Pokud teda není nějaká přílušná fluktulace zaměstnanců v prodejně.


Avatar uživatele
Bronzový

Hledejte,výte kde jste ji koupil,skuste tam zajít domluvte se přímo v prodejně.

Zdroj: žolík

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Právo a zákony

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Právo a zákony

Zlatý Drap 1817
Zlatý standa 1247
Stříbrný ivzez 671
Zlatý mosoj 658
Zlatý gecco 480
Zlatý led 455
Zlatý zzzzz 450
Zlatý Michal Kole 436
Zlatý marci1 392
Zlatý arygnoc 385

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.