Avatar uživatele
Lenjička

Reklamace bot z internetového obchodu

Dobrý den, v říjnu jsem si koupila boty Reebok přes internet. Nosila jsem je asi do prosince a teď je nosím asi měsíc… Vevnitř v polstrování se mi uděla díra a pak další a ještě jedna malá. Vypadá to jako prodřené, ale udělaly se na divných místech. Musím přiznat, že jsem boty pak ještě nosila, protože jsem prostě neměla jiné. Ale ty díry mne štvou. Chtěla bych je reklamovat, ale bojím se, že mě pošlou do háje s tím, že jsem si to opotřebovala. Dá se nějak dokázat, že jsem to neudělala já? Starám se o ně výborně… Děkuju za nápady

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4413 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
www

Reklamovat je můžeš. Kamarádka měla podobný problém, vyfotila závady, doklad, připojila odkazy na předešlou mail-korespoedoci a poslala prodejci.
A oba jsme valili oči, přišly jí poštou nové boty a staré ani nechtěli !! Bohužel, neznám prodejce.
Zkus to, musí se ozvat a řeknou co dál 😉.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
jmhad

reklamovat u prodejce – tedy internetového.Dát mu dotaz na postup.Normálně by jsi mu měla boty poslat s průvodním dopisem a on musí reagovat.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek