Avatar uživatele
Bronzový

Reklamace bot z internetového obchodu

Dobrý den, v říjnu jsem si koupila boty Reebok přes internet. Nosila jsem je asi do prosince a teď je nosím asi měsíc... Vevnitř v polstrování se mi uděla díra a pak další a ještě jedna malá. Vypadá to jako prodřené, ale udělaly se na divných místech. Musím přiznat, že jsem boty pak ještě nosila, protože jsem prostě neměla jiné. Ale ty díry mne štvou. Chtěla bych je reklamovat, ale bojím se, že mě pošlou do háje s tím, že jsem si to opotřebovala. Dá se nějak dokázat, že jsem to neudělala já? Starám se o ně výborně... Děkuju za nápady

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Reklamovat je můžeš. Kamarádka měla podobný problém, vyfotila závady, doklad, připojila odkazy na předešlou mail-korespoedoci a poslala prodejci.
A oba jsme valili oči, přišly jí poštou nové boty a staré ani nechtěli !! Bohužel, neznám prodejce.
Zkus to, musí se ozvat a řeknou co dál ;-).

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Bronzový

reklamovat u prodejce - tedy internetového.Dát mu dotaz na postup.Normálně by jsi mu měla boty poslat s průvodním dopisem a on musí reagovat.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Nakupování

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Nakupování

Zlatý Drap 414
Zlatý gecco 273
Zlatý hanulka11 271
Zlatý marci1 263
Zlatý mosoj 238
Zlatý briketka10 148
Zlatý annas 143
Zlatý ReHu 132
Zlatý iceT 109
Zlatý quentos 108

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.