Avatar uživatele
Registrovaný

Reklamace. 30 dní pryč

Dobrý den,
eshop přijal moji reklamaci z pošty dne 9.9.2011. Tvrdí, že 5.10.2011 odeslali peníze na můj účet. Ale žádné peníze zde nejsou.
Mám právo mít už od 9.10.2011 (30 dnů podle zákona o reklamaci) peníze na účtě? Můžu je žalovat?
Doplňuji:
Co mi radíte udělat?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Žalovat určitě můžete, ovšem otázkou zůstává , zda to bude k něčemu dobré a hlavně, jestli se to vyplatí.
Doplňuji:
Pokud neni domluva možná, obrátut se na ČOI

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

znovu je kontaktujete a urgujte nedoručení peněz


Avatar uživatele
Bronzový

Záleží, co vlastně chcete. E-shop musí vaši reklamaci do třiceti dnů vyřídit. Pokud tak neučiní má se za to, že je vada neodstranitelná, tedy se všemy právními důsledky. (Rozumějte - dojde k odstoupení od smlouvy ze zákona, tedy vám vrátí peníze). Pokud vám peníze nevrátí a trvají na tom, že vám dají 35. den opravené zboží, toto odmítněte. Pokud vám peníze nepřišli, ač přijít měli, buďte velkorysá a počkejte ještě pár dní, pak bych je pourgoval a potom na ně podal žalobu. (Důležité je, aby žaloby byla podána před tím, než vám přijdou na účet peníze - má to vliv na to, kdo ponese náklady řízení) OK?

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Právo a zákony

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Právo a zákony

Zlatý Drap 1819
Zlatý standa 1247
Stříbrný ivzez 671
Zlatý mosoj 658
Zlatý gecco 480
Zlatý led 457
Zlatý zzzzz 450
Zlatý Michal Kole 436
Zlatý marci1 392
Zlatý arygnoc 385

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.