Avatar uživatele
Pokročilý

Rada ohledně internetového bankovnictví u Komerční banky

Dobrý den,mám k někomu z Vás prosbu a žádám Vás o radu... Již nějaký čas používám internetové bankovnictví u Komerční banky a sice v aplikaci Moje banka,zadal jsem si v položce Můj účet v kolonce Příkaz k úhradě šablony příkazů,které měsíčně platím,teď bych potřeboval nějaké ze zadaných šablon upravit,ale bohužel nevím jak...? Jakmile udělám jakoukoliv úpravu v dané šabloně,dá mi to možnost Uložit jako šablonu,jenže šablona se znovu uloží aniž by se stará přepsala,takže rázem tam mám tu šablonu 2x,jak tu starší pro mě již nepotřebnou šablonu odstraním? Věřím tomu,že se najde někdo z Vás kdo mi poradí... :-)
Ještě jednou díky za ochotu
Doplňuji:
Problém vyřešen radou od známého.
Byla to otázka několika vteřin,jen vědět kam kliknout ... :-D

Odpovědi:

Avatar uživatele
Bronzový

Zavolej si/pošli mail na infolinku nebo helpdesk či co KB má. Tam ti poradí nejlíp.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Finance a podnikání

Zlatý Drap 690
Zlatý mosoj 416
Zlatý gecco 242
Zlatý Hlada 239
Stříbrný ivzez 212
Zlatý standa 200
Zlatý hanulka11 179
Zlatý ReHu 172
Zlatý led 156
Zlatý panenka 153

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.