Avatar uživatele
Registrovaný

Je při propadnutí na gymnáziu možný přestup na jinné?

Dobrý den,
mám dceru ve druhém ročníku na gymnáziu, kde jí dnes učitelka oznámila, že jí nenechá projít z matematiky. (Až na matematiku, ze které má 5, její druhá nejhorší známka je z fyziky a chemie, ze které má za 3, jinak samé 2 a 1 )Je na ní bez důvodu zasednutá už od prváku, má průměr 4,48, (spolužákovi, který má průměr 4,49 dala 4 bez zkoušení ) psala jí nejdříve email dcera, jak si může známku opravit, jestli se může nechat vyzkoušet, napsala jí, že má smůlu, teprve když jsem jí napsala email já, řekla, ať se za ní dnes dcera staví, že si domluví termín na zkoušení. Místo toho ji hned v kabinetu dala příklad, co byl údajně z 1. pololetí druháku. Dcera ho prý vyřešila dobře, jen zapomněla na podmínky a učitelka jí řekla, že je to to nejdůležitější a že si tu 5 zaslouží.
Věřím, že si tuto známku nezaslouží a tak jsme uvažovali o přezkoušení komisí, ale vzhledem k tomu, že příklady dává její matikářka, věřím, že jí dá příklady, se kterými by měl problém i zdatný jedničkář.
Proto se chci zeptat, pokud má dcera na vysvědčení za 5 je možné se i tak hlásit na jiné gymnázium? Je šance, že by ji vzali do druháku a ne do prváku? Vykonávala by nějaké zkoušky z toho předmětu, ze kterého propadla?
Pokud by se jí nakrásně podařilo u komise uspět, stejně by chtěla přestoupit na jiné gymnázium. Je možnost podat přihlášku už v červnu, nebo se musí čekat do srpna?
Děkuji za opovědi :)

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Přestup na jinou školu řeší (včetně podmínek) ředitel školy, na niž žák přestupuje - takže kontaktuj jej, s námi to nevyřešíš...
;-)
A - mimochodem - neumět vyřešit (nebo definovat - to k řešení patří) nesvědčí o zvládnutí matematiky - a to, že příklad byl z jiného pololetí přece není důležité - myslíš, že na další škole (VŠ, VOŠ) se jí na to bude někdo ptát??? - ne, prostě musí zvládat celou matematiku.
Doplňuji:
Jen bych ještě dodal - nedostatečná z matiky a trojky z CH a F (které sice z matiky vycházejí, ale jsou trochu ´okecatelnější) svědí o tom, že tvá dcera nechápe logiku ´věci´ (tohle se nedá ´nabušit´ - naučit zpaměti, je potřeba látku pochopit) - zkus pouvažovat o nějaké formě doučování - jinak bude mít dcera stejné problémy i na jiném gymplu.
;-)

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Pokud bude mít na vysvědčení pětku, nemůže na nové škole nastoupit do dalšího ročníku.


Avatar uživatele
Pokročilý

Nechci být zlý, ale jestli ji vyšel výsledek, který podmínky vylučují, tak se jedná o poměrně hrubou chybu. Jinak nechápu, proč je na propadnutí, když dokáže vyřešit příklad z prvního pololetí. To většinou propadlíci nezvládají.
Tak jak tak, měla by mít možnost dělat reparát ne?

 

Diskuze k otázce

Avatar uživatele
Stříbrný

Dochy

gecco: Opsat na konec výpočtu omezující podmínky ze zadání je zpravidla opravdu jen opomenutí (samozřejmě neznáme konkrétní případ). Pro správný výsledek je to podstatné, ale nevypovídá to o zvládnutí/nezvládnutí učiva.

Avatar uživatele
Zlatý

Lamalam

Já myslím, že při průměru 4,48 je to úplně jedno.

Avatar uživatele
Zlatý

gecco

No - běžně bych s tebou souhlasil - ale pokud jde o rozhodující přezkoušení, je takové opomenutí minimálně opovážlivé...
;-)

 

Zajímavé otázky v kategorii Vzdělání a práce

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Vzdělání a práce

Zlatý annas 2420
Zlatý Drap 1491
Zlatý quentos 1220
Zlatý mosoj 643
Zlatý hanulka11 567
Zlatý gecco 564
Stříbrný ivzez 539
Zlatý led 528
Zlatý marci1 491
Zlatý Michal Kole 475

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.