Avatar uživatele
Zlatý

Proč u velké většiny e-shopů nepracuje zákaznický servis 24 hodin denně? Není toto v obchodním zákoníku nedořešeno?

Uvedu příklad.

Je nějaká víkendová akce. Zákazník víkendovou akci objeví v neděli v poledne čirou náhodou.

Jenže potřebuje vědět zda by mu to fungovalo, či zda to může zaplatit takto nebo je jiný "problém".

Když napíše mail tak se mu odpovědi dočká nejdříve v pondělí ráno, ale to je už po akci, která končí půlnocí na pondělí.

Eshop bez zákaznické podpory by se dal přrovnat jako kdyby byl otevřený hypermarket a byli by tam jen zákazníci a ne prodavači.

Proč tento "stav" nijak neřeší obchodní zákoník. Myslím, že doba pokročila a přináší nové problémy.

Má zákazník vůbec právo na nějdou obranu, když kvůli pomalosti zákazníckého servisu nemohl využít akce ?

Je tu sice institut vrácení do 14 dnů, ale to je pro zákazníka někdy problém, když je věc rozměrnější a zákazník nemá dodávku a rudl (pračka, lednička, metrová plazma) a každá pošta takto rozměrné balíky nepříjmá.

Odpovědi:

Avatar uživatele
Bronzový

Je to vždy tvůj problém, že nemáš znalosti. To by bylo asi tak, jako by jsi prodejně předpisoval její prodejní dobu. Prostě daný e-hop má určitá pravidla a ty je musíš respektovat. Nikdo tě nenutí tam nakupovat. A co se týče hypermarketů, tak jsem tam žádného odborníka co by uměl poradit nenašel. V práci děláme do 16:00 a kdo do té doby příjde dostane odbornou radu. Pro své osobní klienty - firmy jsem k mání 24 hodin denně. Je to prostě náš servis.
Doplňuji:
Vem si jen to, že budeš mít firmu a budeš mít peníze jen na jednoho zaměstnance a Obchodní zákoník ti předepíše otevřeno 24 hodin denně. Co budeš dělat o dovolené svého zaměstnance? Budeš v práci 24 hodin denně po dobu jeho dovolené?


Avatar uživatele

Protože si zaměstnanci musejí mít také někdy volno, aby si mohli zaplavat...


Avatar uživatele
Registrovaný

Ty si se pomát, ne? Každej může makat jen 8,5 denně, jinak je mu to daný jako přesčas, kterej je dražší, stejně tak jako práce o víkendu. Tohle by si mohly dovolit jen opravdu veliké eShopy, tj. držet si tam maníka/ky na zákaznické podpoře ve směnnym provozu. A stejně bys tam nikdy nechytil toho správného specialistu, ale jen zvedače telefonů. Takže odpověď je jednoduchá - není to zákoníkem práce, ani obchodním zákoníkem, ale jen tím, že by to bylo moc drahý. Pracovní doba jakéhokoliv obchodu, kamenný, nebo eShop je daná jeho provozovatelem, i kdyby to byla jen hodina denně, není socialismus, kdy tohle bylo daný nějakou směrnicí UV KSČ :-)

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Nakupování

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Nakupování

Zlatý Drap 411
Zlatý gecco 273
Zlatý hanulka11 271
Zlatý marci1 262
Zlatý mosoj 238
Zlatý briketka10 147
Zlatý annas 141
Zlatý ReHu 132
Zlatý iceT 108
Zlatý quentos 108

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.