Avatar uživatele
iwetax

Proč se mi to seká?

Moc bych se chtěla dívat na pořad Buď já nebo pes on-line. Pořad se ale seká, tak, že se ne něj nedá dívat. Děkuji za rady. Pořad je na stránce: http://www.zap­ni.tv/play.php?id=1125

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 4Pro koho je otázka zajímavá? panenka, annas, Jahoda, rynek878 před 5002 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
annas

Já nejsem odborník, ale někde jsem našla tuto radu. Nedávno jsem se dívala na film, také se zasekával. Postupovala jsem podle této rady a film běžel dál v pořádku. Otevřít Nástroje, Možnosti internetu, Obecné a odstranit dočasné soubory atd.

Vyzkoušela jsem již několikrát.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
rynek878

Jestli Vám to pomůže,tak mně to dělá taky,myslel jsem si,že máte pomalý internet,ale já ho mám dostatečně rychlý a dělá to stejně,chyba bude někde jinde.
Doplňuji:
našel jsem pěkný web(musíte být ale zaregistrvaná,tento seriál tam je taky a taky se seká.

http://www.net­v.cz/special

Upravil/a: rynek878

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
Bumbes

Je to docela dost kvalitní video a potřebuje velkou rychlost přenosu dat – dole pod videem jsou v tabulce parametry (rychlost 300 kb/s).
Pokud tato kapacita není dodržena, videopřenos bývá nekvalitní. Některé lepší on-line přehrávače mají z tohoto důvodu možnost výběru kvality a velikosti rozlišení a rychlosti přenosu dat.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
mosoj

„annas“ – bingo !!!! Přesto, že dočasné soubory, cookie a jinou havěť odstraňuji pravidelně sekalo se to též. Je to třeba odstranit těsně před prohlížením !!! Dobrý postřeh !! Rychlost 300kbps není žádná závratná rychlost takže v tom to být nemohlo.

bubukaa : A smazat ty dočasné soubory nepomohlo ? Já jenom aby jsme k něčemu dospěli.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
bubukaa

mě se to taky seká

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce
Avatar uživatele
rynek878