Bronzový

Proč se mi to seká?

Moc bych se chtěla dívat na pořad Buď já nebo pes on-line. Pořad se ale seká, tak, že se ne něj nedá dívat. Děkuji za rady. Pořad je na stránce: http://www.zapni.tv/…

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Zlatý

Já nejsem odborník, ale někde jsem našla tuto radu. Nedávno jsem se dívala na film, také se zasekával. Postupovala jsem podle této rady a film běžel dál v pořádku. Otevřít Nástroje, Možnosti internetu, Obecné a odstranit dočasné soubory atd.

Vyzkoušela jsem již několikrát.

Další odpovědi:

Zlatý

Jestli Vám to pomůže,tak mně to dělá taky,myslel jsem si,že máte pomalý internet,ale já ho mám dostatečně rychlý a dělá to stejně,chyba bude někde jinde.
Doplňuji:
našel jsem pěkný web(musíte být ale zaregistrvaná,tento seriál tam je taky a taky se seká.

http://www.netv.cz/…

Stříbrný

Je to docela dost kvalitní video a potřebuje velkou rychlost přenosu dat - dole pod videem jsou v tabulce parametry (rychlost 300 kb/s).
Pokud tato kapacita není dodržena, videopřenos bývá nekvalitní. Některé lepší on-line přehrávače mají z tohoto důvodu možnost výběru kvality a velikosti rozlišení a rychlosti přenosu dat.

Zlatý

"annas" - bingo !!!! Přesto, že dočasné soubory, cookie a jinou havěť odstraňuji pravidelně sekalo se to též. Je to třeba odstranit těsně před prohlížením !!! Dobrý postřeh !! Rychlost 300kbps není žádná závratná rychlost takže v tom to být nemohlo.

bubukaa : A smazat ty dočasné soubory nepomohlo ? Já jenom aby jsme k něčemu dospěli.

Pokročilý

mě se to taky seká

Diskuze k otázce

Zlatý

rynek878

I když jsem tomu nevěřil,tak jsem tedy dočasné soubory vyčistil těsně před spuštěním,dělám to sice dost často,ale budiž,po třech minutách se to začlo opět sekat,a to mám rychlost 16Mb/sec.
Já říkám,že ten stream není dobrý !!!!!!!!!!!

Zlatý

annas

Mosoji, děkuji. Od odborníků mě poděkování zvlášť těší. Máte pravdu, že se musí mazat před spuštěním filmu.

Zlatý

mosoj