Avatar uživatele
Registrovaný

Proč pořád všechno kolem vyúčtování a přehledu měníte Nedá se v tom vyznat a už stovky lidí nadávají. Proti dosavadnímu

Maximální nespokojenost se službami Vodafonu. Po tolika letech vzniká naprostý nepořádek, nepřehled. Výsledkem bude zřejmě odchod mnoha lidí k jinému operátorovi, když samoobsluha nefunguje. Nejde o nový systém, ale hloupý a nepřehledný! Nedá se srovnat s minulým - bohužel!

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

A na co se tu ptáte ?nechápu vaši otázku.Jestli si jen ztěžujete jste bohužel na nesprávném místě musíte si napsat na Vodafon.My tu nic neměníme

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Bronzový

Pláčete sice dobře,ale na špatném hrobě.


Avatar uživatele
Pokročilý

Nespletl jste si adresu?


Avatar uživatele
Pokročilý

Dobrý den,
všechna telefonní čísla převádíme do nového systému. K tomuto kroku jsme museli přistoupit, abychom modernizovali zastaralou technologii. Jde o kompletní výměnu interních aplikací, systémů i serverů a takto velký projekt se bohužel neobejde bez komplikací. Za potíže, které jste v této souvislosti zaznamenal, se velice omlouváme.
Nový systém přinese našim zákazníkům spoustu nových možností, proto věříme, že se vyplatí u Vodafonu zůstat.
Martina

Zdroj: www.vodafone.cz/zlepsujeme/zle psujeme.htm

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Elektronika

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Elektronika

Zlatý mosoj 870
Zlatý Bedy 675
Zlatý gecco 427
Zlatý www 412
Zlatý Hlada 393
Zlatý beer 298
Zlatý Michal Kole 292
Zlatý ge0rge 287
Zlatý led 249
Stříbrný cochee 226

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.