Avatar uživatele
Registrovaný

Proč nehubnu když cvičím, posiluji a běhám?

Týden A mám rozvržený následovně: Pondělí, středa a pátek hodinové běhání; Úterý, čtvrtek a neděle HIIT cvičení (20 min; + tyto dny ještě chodím na hodinovou procházku) a v sobotu mám volno (+ dvě procházky - 30 a 60 min). Týden B mám rozvržený opačně - volná sobota zůstává. Při cvičících dnech ještě dělám menší cvičení na břicho, které trvá pět minut (střídá se v něm pět cviků). Občas místo HIIT cvičení, cvičím Jillian Michaels - 30 days shred. Nejím hodně, ale jím to ve dvou třech porcích, víckrát jíst nemohu.
Jsem malého vzrůstu - 151 cm a vážím 51 kg. Před začátkem cvičení a běhání jsem vážila 50 kg.

1) Takže jsem kilo přibrala. Centimetry neměřím, ale podle zrcadla a oblečení mohu na 99,9% říct, že jsem nezhubla.
2) A nevím co s tím, že po vyspání mám břicho skoro ploché a po najedení se "nafoukne", ale to "nafouknutí" netrvá dvě tři hodinky, nýbrž přetrvává do dalšího rána.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Nepíšeš kolik je Ti let, ale Tvá váha je v pořádku. Jíš ale špatně. 2-3x je málo, lépe jíst vícekrát denně po malých porcích, jinak si tělo dělá zásoby. :-))

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Bronzový

Jednoduše řečeno děláš akorát caviky. Bohatě postačí pár pravidel: Jíst 5 jídel - více menších porcí tak, aby to krásně vyplnilo celý den. Hlídat složení (u masných výrobků obsah masa, u čokolády % kakaa atp.) a glykemický index. (Průměr všech složek jednoho jídla musí být pod 45.) Alespoň každý druhý den odpočívat - tedy necvičit, neběhat - leda relaxačně. A především vše dělat pravidelně - včetně močení, pití, vylučování exkrementů, ... Hubnutí musí být zábava - tělo musí opustit stres atp. Pročež nepomůže bojový výcvik - spíše pohodlné sportování.


Avatar uživatele
Zlatý

1. Měření je důležité, protože svalovina j e těžší než tuk.
2.někdo hubne po běhání a cvičení v aerobnim režimu, jiný po silovém cvičení v posilovně.
Doplňuji:
Nenapsala jsi, co jíš.
Důležité jsou proteiny. Kvalitní.


Avatar uživatele
Registrovaný

Všichni mluvíte o jídle a cvičení... Jenže nějak zapomínáte na regeneraci.

Jídlo - každé 3 h, snížit poměr sacharidů a zvýšit příjem dobrý tuků (oříšky, sýr) a bílkovin + zelenina.

Cvičit - kombinace silového a aerobního tréninku hned po silovém tréninku.
Běhat nalačno + BCAA popř. karnitit (ale není nutný)

Spát... Arnoldovi stačilo 6 :D a hlavně... zase to nepřepálit aby nedošlo spíš k vylekání těla.
Doplňuji:
A navíc... břicho se dělá v kuchyni, cvičením akorát zvýšíš objem a popř. dotáhneš nějaké viditelnější rysy břicha. Ale břicho je hlavně otázka jídla (správná dieta)

největší hloupost je to, že si lidi myslí že když cvičí břicho tak 100% zhubnou ten špek.


Avatar uživatele
Zlatý

Proč bys měla hubnout? Našla jsi zdraví na hnoji? Máš BMI 22,4 a to je v pořádku. Nejzdravější jsou lidé s BMI kolem 26. Snaha o méně už je přežitek.

 

Diskuze k otázce

Avatar uživatele
Bronzový

ahold

Pro Matesax: Průměr všech složek jednoho jídla musí být pod 45.
Tomuhle nějak nerozumím. Můžeš uvést příklad? Díky

 

Zajímavé otázky v kategorii Zdraví

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1605
Zlatý mosoj 1494
Zlatý marci1 1278
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 991
Zlatý gecco 737
Zlatý briketka10 714
Zlatý quentos 713
Zlatý iceT 565
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.