Avatar uživatele

Proč mají markety každý týden slevy? Vždyť to můžou rovnou prodávat za ty nižší ceny.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Odpoveď byla označena jako užitečná
Avatar uživatele
Zlatý

Tj.marketingový tah,aby zblbli lidi a mysleli si,jak stále levně nakupují....:)
Doplňuji:
Přesně tak,kdyby byly stále stejné ceny,lidé by v tak velkém množství nenakupovali,ale jen když by skutečně potřebovali. A tím by samozřejmě klesly tržby,proto akce jsou tou nejlepší návnadou...:)

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Stříbrný

Jestliže původní cena je navýšena o X Kč, tak při akci se cena sníží na původní cenu nebo se o 1 - 2 Kč sníží, tak na tom stejně markety vydělají, protože před slevou zboží prodaly za víc a po slevě se dostávají na cenu, kterou by výrobky měly beze slevy, čili cenu, která by se běžně prodávala za komunistů (teda když se to přepočte na staré ceny)...čili marketingový tah na lidi.


Avatar uživatele
Stříbrný

Běžný marketingový trik. Zboží ve slevě se prodává lépe, než zboží s trvale sníženou cenou.


Avatar uživatele
Zlatý

To by lidé tolik nenakupovali. Tak mají každý týden pocit, že nakoupili "v akci" a velmi levně. :-)))


Avatar uživatele

Slevové akce jsou pořádány z několika důvodů*)...
a) nadměrné zásoby
b) končící doba "spotřebujte do"
c) etablování nové značky výrobce či výrobku
;-)
*) samozřejmě - primární je vůbec nalákat lidi ´do krámu´ - což "SLEVA" umí, trvale "nižší ceny" ne


Avatar uživatele
Stříbrný

Dokonalý reklamní trik tak jak to zmiňují všichni. U několika málo položek sortimentu se zlevní. Většinou toto zboží musí zlevnit na základě smluv s řetězci již výrobci nebo dodavatelé zboží. Někdy je údajně tzv. zlevněné zboží ještě dražší než v jiném supermarketu. Takže pozor na cedulky sleva, diskontní ceny apod. Vše jsou jen zavádějící reklamní (někdy i lživé) tahy. Zde platí, důvěřuj – prověřuj. A poslední trik spočívá v nákupu samém. Zákazníci zajdou do supermarketu se zlevněným zbožím, ale nekupují jen zlevněné zboží, ale i ostatní druhy, které ani nepotřebují a to bývá obvykle dražší než v jiném obchodě. Takže ve výsledku supermarket nic neprodělá, ale naopak hodně vydělá. Je to boj o zákazníka za účelem vyšší tržby.


Avatar uživatele
Pokročilý

jak už bylo řečeno, marketingový tah. Je to čistá oblbovačka. Jednou jsem v nejmenovaném elektru koukal na výrobek, kde byla dokonce akční cena větší, než původní. Blbci zapomněli odstranit starou cedulku a jen nasunuli novou akční. To jste pak měli vidět ty ksichty prodavačů. :-)

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Nakupování

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Nakupování

Zlatý Drap 414
Zlatý gecco 273
Zlatý hanulka11 271
Zlatý marci1 264
Zlatý mosoj 238
Zlatý briketka10 148
Zlatý annas 143
Zlatý ReHu 132
Zlatý iceT 108
Zlatý quentos 108

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.