Avatar uživatele

Proč je u některých PC her upozornění na epilepsii?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Odpoveď byla označena jako užitečná
Avatar uživatele
Zlatý

např. rychle bliká monitor - mění se rychle celé obrazy z bílé na černou a jinak kontrastbě barevně

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Bronzový

protože některý magoři co to hrajou 100 hodin v kuse bez spánku se pak zblázněj a jejich rodina chce žalovat výrobce her


Avatar uživatele
Pokročilý

Protože u některych epileptiků můžou blikajíci světla a nervozita ze zvládnutí her vyvolávat záchvaty.mám syna ,který má epilepsii a taky u něj při hraní her dochází k záchvatům.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1609
Zlatý mosoj 1495
Zlatý marci1 1283
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 991
Zlatý gecco 737
Zlatý briketka10 716
Zlatý quentos 714
Zlatý iceT 566
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.