Avatar uživatele
Weroniq

Proč je tak těžké získat radu-konzultaci od doktora, ke kterému nechodíme?

mám vadu zraku, mám dvě doktorky, jednu klasickou oční a jednu optometristku na čočky – poslední dobou mám problémy, doktorka na čočky pořád jen mění roztoky a tvrdí, že žádný problém není a normální očařka tvrdí, že za všechno můžou čočky, ať je nenosím a nosim brýle.. kdyby mi to nedělalo takové problémy, tak bych je i nosila, ale nejde to, a tak jsem šla za třetí lékařkou z nemocnice a ta byla velmi neochotná, nechtěla mě pomalu ani přijmout nebo pořádně vyšetřit, no prostě hrůza.. tak co má člověk dělat, aby mohl přejít jinam, když mu to jinde nevyhovuje nebo aby získal radu od „třetí“ strany?
Doplňuji:
čočky už nosím nejméně 10 let a žádné problémy nebyly a teďka se nemůžou shodnout na příčině – s očima nic totiž nemám.. oční lékařka čočky nedoporučuje nikomu, u ordinace je oční optika, kde prodávají brýle, takže vydává recepty jen na brýle

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 0 před 4639 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
mosoj

Radu od třetí strany nečekejte. Jedině přejít k jinému lékaři.
Ten lékař který vás má v péči a něco vám doporučí za to nese i odpovědnost. Takže druhý lékař vám nic radit nebude dokud vás nebude mít v péči on.
Doplňuji:
Také nedodržujete doporučení oční lékařky.
Ne každý může nosit oční čočky.

Optička tvrdí, že žádný problém není? To můžete vědět jenom vy ! Rozhodující je ale doporučení očního lékaře.

Upravil/a: mosoj

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
žolik

Já bych vám poradila změnit lékaře,pokud máte možnost udělejte to v nejbližší době,protože pokud každá vám řekne něco jiného,rozchází se diagnoza,doktoři musí mít stejný názor na problém který léči,pokud nejste spokojená změna dneska si můžete jít kde budete spokojená.
Doplňuji:
oční čočky se nedoporučují nosit trvalé,mají se střídat,brýle a čočky,oči máte jenom jedny.změňte lékaře a uvidíte co řekne.