Avatar uživatele
PrizePool

Proč je na DAMU a JAMU tolik legrace?

Když se díváme na herce v nějaké show, tak povídají o různých historkách z fakulty. Tak mě zajímá, proč je na hereckých školách tolik legrace a srandy? Je to z toho důvodu, že tam je záměrně podporovaná kreativita? Já třeba chodím na Fildu na MUNI, ale přitom studuju ještě jednu školu, nicméně za sebe můžu říct, že to berou všude strašně vážně. Lidé se nezasmějí, a když už, tak jedině z povinnosti. O kanadských žertících nemůže být ani řeč. Snažíte se udělat nějaký vtip na druhém člověku a nikdo se tomu nezasměje, a ten dotyčný Vás od té doby začne nenávidět. Chybí mi, a určitě nejen mě, taková ta odvázanost například ze základky, různé vtípky, čistá radost ze života. Přijde mi, že lidé všude kolem nás už berou život strašně vážně. Proto mě zajímá, čím to, že na těchto dvou školách mají lidé tolik historiek a zábavných vzpomínek a pro většinu z nich to byla velká jízda života.

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? gagaga, marci1 před 3693 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Emefej

Protože valná většina těch historek je smyšlená pouze pro pobavení publika.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
anonym

No – já tedy nevím, na FAMU ani JAMU jsem nestudoval, na „fildě“ (ani MUNI) taky ne – ale na vysokoškolská léta vzpomínám jako na neustálý proud legrace a zábavy, daleko intenzivnější i ´lepší´, než byla zábava na střední – o základce ani nehovoře…
😉

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
marci1

Samozřejmě, že většina těch historek je „přivlastněná“, či vymyšlená, ale pravdou je, že lidé celkově se dnes málo smějí a baví humorem. Já jsem se ve škole bavila a těch legrácek jsme tam zažili až, až.
Člověk se ráno probudí a má dvě možnosti, buď se bude cítit šťastný a bude se smát, nebo si vybere nebýt šťastný a veselý a den prožije se zarputilým výrazem v tváři. Každý má možnost volby ! 🙂