Avatar uživatele
Pokročilý

Problémy s reklamací mobilu.

CO se teď bude dít? Mám rok starý mobil zakoupený od jednoho z operátorů. U mobilu přstala svít qwerty klávesnice, "sekal se", někdy nešel zapnout, je slabá baterie. Jelikož nejsem z velkého města a do Prahy nejezdím, byla jsem nucena mobil poslat poštou. Druhý den mi od společnosti přišel email, že mobil přišel prasklý v jednom horním a v jednom dolním rohu, a pokud tyto vady nepotvrdím, mobil mi nevyreklamují. Mobil je rok používaný, tudíž nevypadá jako nový, ale prasklý nikde nebyl a balík jsem myslím pořádně zabalila. Teď nevím, co se bude dít a na co mám jako zákazník právo. Mobil má hodnotu kolem 4 tisíc korun přibližně a je škoda ho vyhodit. Máte někdo podobné zkušenosti nebo poradíte co s tím? Děkuji

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

To je otázka na poštu, zřejmě na balík s mobilem hodili něco těžkého. A bude potřeba dokázat jak balík byl zabalen a jak byl označen pro podmínky přepravy. Asi bych se domluvil se servisem aby napsali a potvrdili, jak byl mobil zabalen a zda to zabalení a označení bylo pro zaslání mobilu dostatečné.
Ale existují strnky SOS spotřebitele, kde jsou právníci kteří odborně poradí

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Bronzový

Pokud by byl obal balíku poškozen, tak by měli mít zápis o poškození balíku. Jediná šance se s nima telefonicky domluvit. Bez podrobností na straně příjmu těžko radit.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Elektronika

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Elektronika

Zlatý mosoj 870
Zlatý Bedy 675
Zlatý gecco 427
Zlatý www 412
Zlatý Hlada 393
Zlatý beer 298
Zlatý Michal Kole 292
Zlatý ge0rge 287
Zlatý led 249
Stříbrný cochee 226

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.