Avatar uživatele
Registrovaný

Problemy s antikoncepci

mam prvni antikoncepsi,Bonadeu.Ale menstruaci uz jsem mela,a furt spinim,gynekolozka mi rekla ze je to normalni,ale me to trapi,tak se chci zeptat jeslti nekdo ma stejny problem,a jak to spineni dlouho trva.Dekuji :)

Odpovědi:

Avatar uživatele
Stříbrný

Nemám zkušenosti s žádnou HA, tedy ani ne s touto konkrétní. Ale myslím, že to při užívání HA "normální" být může. Ty hormony mohou v těle způsobit takový zmatek, že se může dít cokliv, tím spíš na začátku.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Kvalitní odpovědi v: Rodina a vztahy

Zlatý Drap 1009
Zlatý marci1 820
Zlatý quentos 637
Zlatý iceT 610
Zlatý hanulka11 536
Zlatý panenka 488
Zlatý annas 458
Zlatý led 405
Zlatý venkovan 390
Zlatý gecco 387

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.